annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WF-1000XM4 geruis in het linkeroordopje.

profile.country.NL.title
marcoriet67
Ontdekker

WF-1000XM4 geruis in het linkeroordopje.

Vorige week de WF-1000XM4 draadloze oordopjes gekocht. Helaas geeft het linkeroordopje
nogal een geruis als ik omgevingsgeluid optie aanzet. Ik heb de oordopjes al een keer
gereset naar de fabrieksinstellingen maar dat hielp helaas niet. Als ik de omgevingsgeluidoptie

uitzet verdwijnt het geruis. Heeft iemand hier ook dit probleem ?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @marcoriet67 ,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Wellicht dat de volgende pagina je verder kan helpen:
https://helpguide.sony.net/mdr/wf1000xm4/v1/nl/contents/TP1000456417.html

 

Zo niet, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet, 

Suzanne 

profile.country.NL.title
marcoriet67
Ontdekker

Hallo Susanne,

 

Ik heb ondertussen de oude geruild voor een nieuwe WF-1000XM4. Helaas na een paar uur begint het weer.

 

Lijkt me een algemeen probleem van deze oordopjes. Ik las verschillende forums dat er meer mensen dit probleem hebben. Het vreemde is dat mijn oude WF-1000XM3 hier totaal geen last van had. 

 

Met vriendelijke groet,

Marco

RichardX720
Nieuw

I purchased mine in April 2022 and my right one makes this wind noise or rustling noise when noise cancellation is on. I can hear it while playing music so its super annoying. I also read it seems to be common with others and tried all the tricks but it persists. I can't seem to find how to contact sony about it. I only see that it offers you to contact repar centers but some of them have horrible comments on google. what to do.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is het Nederlandse gedeelte van de Sony Community, met als voertaal Nederlands.

 

Onderaan elke pagina staat "Contact opnemen".

Met de aankoop datum van april 2022 is er toch nog garantie bij de winkel van aankoop.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!