annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000X M3 gek geluid aan computer maar niet aan mobiel

ArthurJansen
Nieuw

Sony WH-1000X M3 gek geluid aan computer maar niet aan mobiel

Al geruime tijd heel erg blij met deze koptelefoon.

Geluid is super goed en noise canceling ook, maar er gebeurt nu iets geks wanneer ik deze aan mijn Mac heb gekoppeld.

Dit gebeurde nadat ik de koptelefoon aan de Mac had via Bluetooth en vervolgens mijn webcam waar ook een microfoon op zit uit de USB trok.

Het geluid klinkt nu alsof de NC niet meer goed werkt en de actieve speakers helemaal niet lekker staan. De bass is bijna volledig weg en muziek klinkt heel gek. Wanneer ik de koptelefoon uit zet en weer aan is dit niet opgelost, wanneer ik hem aan mijn telefoon koppel gek genoeg wel.

Helaas kan ik geen driver of iets dergelijks vinden voor op Mac, want het lijkt alsof mijn Mac niet het juiste door kan sturen naar de koptelefoon. Andere koptelefoons hebben dit niet met deze mac overigens, dus daar ligt het niet aan, maar eerder aan dat hij de connectie niet goed op pakt of zo?!

Ik hoor graag wat ik hieraan kan doen!

Edit: wanneer ik de koptelefoon direct via kabel verbindt aan de Mac werkt het ook gewoon goed, dus het gaat echt om de Bluetooth instellingen.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar streamt de PC nu niet het juiste BlueTooth profiel.

• NDERSTEUNDE AUDIO-INDELING(EN): SBC, AAC, aptX, aptX HD, LDAC

• FREQUENTIEBEREIK: 2,4GHz-band (2,4000 GHz - 2,4835 GHz)

• BLUETOOTH®-VERSIE: Versie 4.2

• ONDERSTEUNDE INHOUDBEVEILIGING: SCMS-T

• EFFECTIEF BEREIK :Onbelemmerde verbinding circa 10 m

• PROFIEL: A2DP, AVRCP, HFP, HSP

Bovenstaande specificatie's zijn op de ondersteunings pagina van de 1000Xm3 te vinden.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @ArthurJansen

Dit klinkt vreemd. Je muziek wordt anders als je via BT verbonden bent met je Mac? 
Wat voor Mac gebruik je? En heb je je Mac al opnieuw opgestart?