annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony MHC-V71D

profile.country.BE.title
alleskanbeter
Ontdekker

Sony MHC-V71D

Hallo,

 

Ik wil mij de Sony MHC-V71D aanschaffen heeft er iemand al ervaring mee en dan bedoel ik vooral de geluidskwaliteit niet hoe luid hij zou kunnen. Tot op heden gebruikte ik de Soundcast Outcast, vooral in de tuin en voor kleine feestjes, ik ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit van dit toestel, ook op een laag volume maar spijtig is dit toestel nu stuk gegaan.

Graag jullie ervaringen met dit toestel.

Dank u.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, 

De Sony MHC-V71D high power speaker is de meest multifunctionele speaker en ideaal voor een mooi feest. Je kan met Bluetooth je favoriete muziek streamen naar de speaker en daarnaast met de ingebouwde 360-graden speakerverlichting, karaoke-mogelijkheden en gave DJ-functies in de mobiele app maak je het feestje helemaal compleet.

Onze tip is om deze speaker te komen bekijken bij een van onze retailpartner.

 

Groeten,
Thijs

profile.country.BE.title
alleskanbeter
Ontdekker

Beste,

Blijkbaar zijn er in de omgeving, waar ik woon, weinig of geen verdelers die dit toestel in demo hebben. Heb reeds verscheidene mail verstuurd maar ze kunnen wel leveren, na enkele dagen, maar ik kan het toestel niet beluisteren.
De technische gegevens en de handleiding heb ik al kunnen downloaden maar ik zou toch het toestel eens willen horen.
Bedankt alleszins voor je reactie.

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10



---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
https://www.avast.com/antivirus
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk kan een fysieke winkel/Sony Dealer je helpen.

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!