annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony CDX-GT111 uit demo mode

profile.country.NL.title
robbie018
Ontdekker

Sony CDX-GT111 uit demo mode

Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een Sony CDX-GT111 tweedehans gekocht. Hij werkt helemaal perfect. Tot op een ochtend ik de auto instap en de radio in een demo modus terecht is gekomen. Tenminste dat denk ik omdat niets werkt en hij komen allemaal dingen op de display te staan zoals "AUX-IN" en "CD-DRIVE" en nog veel meer.

Nu heb ik opgezocht in de handleiding online en daar staat in dat ik de selectie knop even moet inhouden, dit heb ik geprobeerd maar werkt helemaal niet. Dit werkt niet met de radio aan maar ook niet als die uit staat. Ik heb nog alle knoppen geprobeerd om ingedrukt te houden maar niets werkt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit raadsel kan oplossen?

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Robbie, 

 

De ondersteuningspagina van dit model is hier te vinden. 

 

In de vragen & antwoorden vond ik niets over een factory reset, maar wel dit hulpartikel over wat te doen als de knoppen niet meer werken. Wellicht dat je daar wat aan hebt? Ik weet echter niet of je een security code nodig hebt om het apparaat te activeren als je een reset uitvoert of de auto-accu vervangt o.i.d.

 

Zulke zaken zou je wel even na kunnen vragen bij Support

 

Succes ermee!

 

Arthur

profile.country.NL.title
robbie018
Ontdekker

Hallo Arthur,

Bedankt voor je reactie, helaas heb ik niets kunnen vinden. Ik heb de vraag bij Support gelegd, dus ik wacht gewoon maar af.

Anonymous
Niet van toepassing

profile.country.NL.title
robbie018
Ontdekker

Ik kan geen "menu"  knop vinden op mijn autoradio. Dus helaas.