Deel jouw ervaring!
ik heb sinds kort de tv+soundbar,
alleen het geluid is niet helemaal synchoon,
als ik de mediabox van ziggo optart is het geluid goed maar naar verloop van tijd word het slechter en slechter.
heb al verschillende dingen geprobeert maar het probleem blijft aan. heb ook meerdere topict gezien hier en bij ziggo maar helaas zie ik nergens een antwoord wat bij mij werkt dus vandaar dat ik het hier vraag.
iemand een oplossing?
groetjes kevin broekhoven
Ja daar heb ik inderdaad naar gekeken en heb de laatste firmware van de tv, van de soundbar is er geen beschikbaar
Groetjes kevin
Hoe is de soundbar aangesloten? Middels HDMI?
Je kunt een vertraging instellen op de soundbar van een aantal miliseconde. Speel daar eens mee, wellicht dat dit juist helpt om het geluid synchroon te houden.
Hij zit per hdmi aangesloten, ik heb naar die instelling gezocht maar kan het helaas nergens vinden. Weet jij misschien waar die instelling zit?
Groetjes
Kevin
Heb net hetzelfde probleem.
Ook al geprobeerd om de laatste firmware te installeren, maar ook dit biedt voor mij geen oplossing.
De soundbar is door de winkelier reeds terug gestuurd naar sony, en daar weten ze me te vertellen dat er met de soundbar niets fout is.
Heb nu van de winkelier een telefoontje gekregen waarin hij doodleuk zegt dat hij niets meer voor mij kan doen.
Hoe langer ik zoek op het internet, hoe meer meldingen dat ik vind over dit toestel.
Service van SONY is op dit gebied nul komma nul volgens mij. Ze zijn blijkbaar op de hoogte dat er zich een probleem stelt, maar er gebeurt niets!
Als jij nog voorstellen hebt, zijn die zeker welkom.
Grts