annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PS-LX310BT koppelen aan harman/kardon Citation 100-67c53f

profile.country.BE.title
AnVanderLinden
Ontdekker

PS-LX310BT koppelen aan harman/kardon Citation 100-67c53f

Beste

Het lukt niet om via Bluetooth de koppeling van de platenspeler met de harman/kardon Citation 100-67c53f te koppelen. Bij het aanzetten van Bluetooth op beide apparaten hoor je connectiegeluid (denk ik toch dat dit het geluid voor het maken van connectie is) maar bij het afspelen komt er geen geluid uit de harman/kardon. Deze laatste maakt met al mijn andere apparaten in Home Google en op desktop wel connectie. Kunnen jullie mij verder helpen welke stappen ik moet nemen of heb ik niet de juiste speaker? Alvast bedankt voor support. 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Het kan zijn dat de Bluetooth functie van de Harman Kardon in de Transmitter functie staat, (dat wil zeggen dat hij op dat moment alleen maar geluid naar een andere bron kan sturen) en dan maken ze wel connectie, echter alleen als de Harman Kardon als Bluetooth receiver staat ingesteld is deze ontvankelijk voor signalen van andere bronnen.

Dus dit is echt iets wat aan de kant van de Harman Kardon set moet worden uitgezocht. De SONY PS-LX310BT werkt namelijk altijd als een transmitter. Ik hoop je hierbij voldoende geholpen te hebben :slight_smile: - Sony

profile.country.BE.title
AnVanderLinden
Ontdekker

Beste, ondertussen heb ik 2 andere speakers uitgeprobeerd:  House of Marley Get Together Duo Zwart en 
Edifier Studio R1700BT 2.0. De eerste gaf geen geluid en tweede heel lage sound. Kunt u mij de nodige speakers voor deze platenspeler aanbevelen? Ik geef de voorkeur aan RCA kabels in plaats van Bluetooth verbingen. Beiden is ook ok. Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groeten