annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Micro hifi system CMT-G2NiP/G2BNiP

profile.country.nl_NL.title
gjp333
Bezoeker

Micro hifi system CMT-G2NiP/G2BNiP

Bij het gebruiken van Homeservices krijg ik maar geen contact met deze service. Ik heb gereset (terug naar fabrieks instelling) waarna ik het draadloze internet opnieuw heb ingesteld.

Nu blijft de tekst update (gebeurde hiervoor ook) in het display staan + systeem blijft maar zoeken in mijn optiek en komt niet bij het keuze menu voor de internet radio stations.

Weet iemand wat er aan de hand is ?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
eijsden
Bezoeker

Hallo gjp,

Ik zelf heb ook een cmt G2NiP en hetzelfde probleem als jou: Ik ben deze vraag ook op een cmt mx-700 discussie tegengekomen en daar heb ik onderstaand kommentaar geschreven:

Ik heb sind afgelopen week geprobeerd om de musicservices aan de gang te krijgen, echter zonder resultaat.

Na lang proberen, lezen, resetten, lezen en instellingen aan de server veranderen is het mij gelukt om wel wifi kontakt met de server te maken, de server heeft een internet aansluiting (en die werkt). Maar bij de functie musicservices blijft de cmt G2NiP zoeken en niets vinden. De in de handleiding genoemde aanmeldingscode is op de aangegeven sonysite niet te vinden. Nu weet ik het ook niet meer, had ik beter de goedkopere cmt G1 kunnen kopen.

Ik kom dus maar op jullie mx700 forum omdat op het G2NiP forum maar een vraag gesteld is, en die vraag is nog niet beantwoord. Jullie kunnen raden waar deze vraag over gaat: juist geen internetconnectie bij musicservices.

Ik ben benieuwd wat Sony hieraan gaat doen.

profile.country.nl_BE.title
TimVDD
Bezoeker

Hier dezelfde frustratie. De CMT-G2NiP gekocht, het netwerk ingesteld en vervolgens geprobeerd om music services te gebruiken. Het systeem blijft echter maar zoeken zonder resultaat. Zodra je start met zoeken zie je ook update in het klein op het scherm verschijnen. Beide opties wireless en vervolgens wired geprobeerd maar geen succes.

Via opties--> network ook geprobeerd voor een software update maar hier hetzelfde probleem, het systeem blijft zoeken, maar zonder resultaat.

Graag advies hoe men dit kan oplossen, speciaal voor de internet radio deze hifi keten gekocht.

Alvast bedankt!

profile.country.BE.title
Wilderen
Nieuw

Hallo,

Heb hier net hetzelfde aan de hand gehad maar...uiteindelijk heb ik verbinding met de VTuner en zodoende internetradio.

Wat ik gedaan heb vinden jullie op pagina 50 van de gebruikshandleiding namelijk "De software bijwerken"

Heb dit gedaan en heb daarna zonder probleem verbinding kunnen leggen met de VTuner.

Doen jullie dat ook maar en hopelijk lukt het jullie dan ook.

Groeten

Rob

profile.country.nl_NL.title
Jojom_
Ontdekker

Dank voor bovenstaande informatie.

Ook ik had om onverklaarbare reden geen toegang meer tot vTuner.

Heb geprobeerd om software te updaten, maar kreeg dan foutmelding "cannot connect".

Is nu wel gelukt door vanuit Home Network ipv Music Services de update uit te voeren.

Na update blijkt vTuner weer beschikbaar te zijn.

Groeten,

Johan

lezze79
Nieuw

Na het lezen was ik hoopvol dat het probleem zou opgelost geraken. Met enthousiasme zette ik het toestel aan om de Software Update uit te voeren...tot de boodschap op het scherm verscheen "No update required". Vanuit Home Network, Music Services of AirPlay: allemaal hetzelfde resultaat. Conclusie: we zitten weer vast 😞 Iemand enig idee?

profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Lezze79,

 

Wij gaan het intern voor je doorzetten.

Hopelijk heeft 1 van de andere users in de tussentijd een oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ellen