annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Defecte MDR 1000 x

profile.country.BE.title
Sarcophyton
Ontdekker

Defecte MDR 1000 x

Zoals voorgaande ben ik ook een van de minder gelukkigen met deze headset. De winkel waar ik hem kocht ( vanden borre zijnde ) deed moeilijk aangezien ze zogezegd van niets wisten over de euvels waar dit model mee kampt. Na wat bewijsmateriaal te hebben verzameld van het internet ( headband cracked ) hebben ze dit zo verstuurd naar de herstellingsdienst van Sony.

Een telefoontje naar Sony zelf ( waar ik iemand met een accent van Surinamie kreeg en ik hem maar hij mij ook slecht verstond ) maar daar bleek men helemaal van niets te weten, ik zou blijkbaar de eerste persoon zijn die hier last van had...

Sony ze mij letterlijk en figuurlijk met m'n rug tegen de muur.defecte headset.jpgdefecte headset 2.jpg

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer datje post niet compleet is, dat je niet vermeld hoelang dat de MDR1000 al in bezit is en hoevaak dat deze gemiddeld wordt gebruikt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Sarcophyton
Ontdekker

Bijna 2 jaar ( binnen garantie ) ongeveer 4 uur per dag.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Binnen de garantie, wat is het probleem dan?

Een mogelijke oplossing 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Sarcophyton
Ontdekker

Aangezien het een gekend probleem is had ik gehoopt dat men een omruiling mits opslag van mijn zijde ( uiteraard ). Aangezien ik autisme spectrum heb heb ik die hoofdtelefoon ook nodig om omgevingsprikkels te verminderen en dat elke dag. Ik heb dan maar de wh 1000x m3 gekocht, maar da's dan ook weer 300 euro kwijt. Ook merk ik op aan dit ander toestel dat de noise cancelling opmerkelijk minder goed werkt ook al staat hij op maximum ingesteld via de app. De optimizer aan dit model veranderd helaas niets aan de situatie...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit is inderdaad een bekend probleem. Neem zelf nogmaals contact op met de klantenservice van Sony.
Het kan niet zijn dat je in je garantie periode niet geholpen was, als de schade niet van buitenaf is gekomen.