annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Atmos soundbar HT-ST5000

profile.country.BE.title
mipilae
Nieuw

Atmos soundbar HT-ST5000

Begin oktober 2017 een Sony Atmos soundbar HT-ST5000 gekocht.  2 decemember valt de soundbar defect.  Op 4/12/17 de soundbar in de winkel afgegeven voor herstel.  Vandaag 12/1/18  de soundbar nog altijd niet terug ontvangen.  Ook vanwege Sony hersteldienst nog geen enkel bericht gekregen betreffende de status van de sounbar.  Zijn er personen met dezelfde ervaring?

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Mipilae, dat is wel pech hebben net in de kerstperiode. Wellicht dat de vertraging daarmee te maken heeft. Kun je me via het envelope-icoon rechtsbovenin via een persoonlijk bericht je casenummer sturen? (In plaats van naar een e-mailadres stuur je hier naar gebruikersnamen.) Dan zullen we bij Support navragen of ze al een update hebben. 

profile.country.BE.title
mipilae
Nieuw

Bedankt



Dossiernummer XXXXXXX



Mvg.



Michel Pilaert

 

 

< persoonlijke informatie verwijderd >

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Michel, zodra we een update van Support hebben komen we er hier op terug. Heb je trouwens ook een casenummer van Sony Support ontvangen? Zo ja, stuur het mij dan graag even via een privébericht. Alvast bedankt. 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Michel, ons Support team heeft ons laten weten dat ze contact op zullen nemen met de servicepartner en vervolgens met jou om je een update te geven. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoort dit niet de verkopende winkel te regelen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!