Deel jouw ervaring!
Begin oktober 2017 een Sony Atmos soundbar HT-ST5000 gekocht. 2 decemember valt de soundbar defect. Op 4/12/17 de soundbar in de winkel afgegeven voor herstel. Vandaag 12/1/18 de soundbar nog altijd niet terug ontvangen. Ook vanwege Sony hersteldienst nog geen enkel bericht gekregen betreffende de status van de sounbar. Zijn er personen met dezelfde ervaring?
Hi Mipilae, dat is wel pech hebben net in de kerstperiode. Wellicht dat de vertraging daarmee te maken heeft. Kun je me via het envelope-icoon rechtsbovenin via een persoonlijk bericht je casenummer sturen? (In plaats van naar een e-mailadres stuur je hier naar gebruikersnamen.) Dan zullen we bij Support navragen of ze al een update hebben.
Bedankt
Dossiernummer XXXXXXX
Mvg.
Michel Pilaert
< persoonlijke informatie verwijderd >
Bedankt Michel, zodra we een update van Support hebben komen we er hier op terug. Heb je trouwens ook een casenummer van Sony Support ontvangen? Zo ja, stuur het mij dan graag even via een privébericht. Alvast bedankt.
Hi Michel, ons Support team heeft ons laten weten dat ze contact op zullen nemen met de servicepartner en vervolgens met jou om je een update te geven. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
Hoort dit niet de verkopende winkel te regelen?
73's