annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ziggo cl+ icm kd55xf8577

profile.country.NL.title
depalm
Ontdekker

ziggo cl+ icm kd55xf8577

hoi 

ik heb een probleem,heb gister de bravia kd55xf8577 gekocht en wil deze voorzien van cl+module om horizon box te vervangen. na telefoon met ziggo kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was met dit toestel????

vind dit raar met deze nieuwe tv. heeft iemand hier een oplossing voor??

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Idd vreemd, is je toestel wel gecertificeerd door Ziggo, anders gaat het niet werken, en heb je de juiste module? Of is de module nog niet geactiveerd dat kan ook nog.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is dit voor onzin!!!

Een CI+ module i.c.m. met de XF8577 is mogelijk. Waarom niet eigenlijk volgens Ziggo?

 

Doe de coax in de XF8577, laat de XF8577 met de netwerkID 04444 (FTA) naar de digitale kanalen zoeken.

 

Gewoon de Horizon mediabox omruilen voor een CI+ module.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
depalm
Ontdekker

ziggo zei werkt niet met deze tv kijk maar op site ziggo mijn postcode is 6267et .

heb zelf op site ziggo gecheckt en klantenservice gebeld

maar als jij denkt dat het werkt bestel ik hem gewoon,ze hebben wel 4 of 5 verschillende welke zou ik moeten nemen?

alvast hartelijk dank marco

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Deze TV is echt wel gecertificeerd door Ziggo in 2018.

Je moet alleen wel zoeken met een streepje, KD-55XF8577.

Wat een slechte klantenservice van Ziggo!!

MvG Hans

profile.country.NL.title
Xstaassen
Ontdekker

Hallo Forum,

ik heb een abonnement bij Ziggo afgesloten en mij laten adviseren bij MediaMarkt. Nu heb ik een 55XF9005 TV en een Ziggo CI module, ik kan gewoon TV kijken. Maar ik kan niks terug kijken. Er bestaat nog geen Ziggo Go App voor deze Android TV. En de Sony Guide gaat niet terug in de History, deze kan alleen maar de Gids van vandaag laten zien. Ik ben zelf nog aan het zoeken wat de oplossing moet worden...misschien heb ik een dus een Mediabox nodig bij deze TV en ben ik kompleet verkeerd voorgelicht. Ik ben in ieder geval niet blij met deze combinatie van TV en module!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De afgelopen jaren heeft Ziggo zeer weinig Sony Bravia's gecertificeerd, de reden hiervan is niet bekend. De huur CI+ module van Ziggo/UPC funcioneerd al jaren perfect i.c.m. de Sony Bravia's.

 

Terugkijken gaat nog niet lukken, volgens de laatste berichtgeving komt dit voorjaar de ZiggoGO app beschikbaar voor het AndroidTV platform waar het dan ook de terugkijk mogelijk in zit. Het is trouwens nu al mogelijk de ZiggoGO app uit een telefoon of laptop te sideloaden naar de AndroidTV.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!