annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

XG8399 valt steeds uit

profile.country.NL.title
kosrob
Ontdekker

XG8399 valt steeds uit

Ik heb sinds medio mei 2020 de XG8399 43 inch TV.

De TV loopt sinds een ongeveer 1 week steeds vast als we iets zitten te kijken. Het maakt niet uit of het netflix, youtube, tv etc is. Soms na 15 min, soms na een paar uur. Je ziet de tv vastlopen. Het geluid valt soms eerst weg.

Als de tv vast is gelopen gaat hij uit en is niet meer aan te krijgen met de afstandsbediening.

Het komt ook voor nadat we de TV in standby hebben gezet en na een tijdje weer aan willen zetten dat dat niet lukt via de afstandsbediening. Geen reactie.

Alleen een harde reset (stekker eruit) zorgt er voor dat de tv weer aangaat en opnieuw opstart. En dan begint het riedeltje weer.

Ik heb volgens mij alles al geprobeerd: harde reset, apps in veilige modus checken en bijwerken, terug naar fabrieksinstellingen, nieuwste firmware update geïnstalleerd (via usb), alle aansluitingen (hdmi tv en ethernet) eruit bij terug reset etc.

 

Wat kan er gedaan worden om dit probleem op te lossen? Het is erg vervelend.
Alvast bedankt.

 

 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is er nog iets op de USB of HDMI poorten aangesloten?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kosrob
Ontdekker

Nee, niks via USB en HDMI alleen de TV box van T-mobile.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk is het een confict op de HDMI-poort waar de mediabox van T-Mobile is aangesloten.

De oplossing kan wezen om Bravia Sync uitzetten.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kosrob
Ontdekker

Bedankt, maar ook dit helpt niet.

Ook als ik niks via HDMI aansluit houd ik hetzelfde probleem.

Andere ideeën?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @kosrob, gezien dit met regelmaat voorkomt, is het verstandig om contact op te nemen met de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Onder garantie het laten omwisselen of checken is het simpelste. 

 

En het lijkt niet op randapparatuur wat dit veroorzaakt, wat mij laat aannemen dat er iets mis kan zijn met het toestel.