annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wanneer komt de door Sony beloofde Android 7 (Nougat) firmware beschikbaar voor 2015/2016 modellen?

profile.country.NL.title
KeesPS
Ontdekker

Wanneer komt de door Sony beloofde Android 7 (Nougat) firmware beschikbaar voor 2015/2016 modellen?

Waneer komt eindelijk nu eens de door Sony eerder beloofde Android 7 (Nougat) firmware beschikbaar voor 2015 / 2016 ATV1 modellen?

6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Kees, 

 

Bedankt voor je bericht. We zullen navragen of hier al meer over bekend is. 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
Sabas-kd65x9005c
Lid

Ha Kees,

 

Sony geeft onlangs op hun (Engelstalige)website aan dat en bezig is met de update voor een aantal 2015 en 2016 modellen. Het nieuwe update schema zal in de lente van 2018 worden gepubliceerd. 
Zie hier het bericht.

 

Ik zit ook met smart te wachten op de update aanegen zoals bluetooth audio.

Geldt voor de volgende modelseries:

2016 Sony's Android TVs:

  • SD85,
  • XD85,
  • XD93 and
  • XD94 Series

2015 Sony's Android TVs:

  • W75C,
  • W80C,
  • W85C,
  • S80C,
  • S85C,
  • X80C,
  • X83C,
  • X85C,
  • X90C,
  • X91C,
  • X93C
  • and X94C Series

 



profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Ben benieuwd, is dus al wat vertraging opgelopen want staat mij bij dat het eind dit jaar zou komen.

Wachten we het nog weer even af. Is er trouwens een mogelijkheid om je in te schrijven voor betatester?

profile.country.NL.title
Sabas-kd65x9005c
Lid

Ben benieuwd, is dus al wat vertraging opgelopen want staat mij bij dat het eind dit jaar zou komen.

Dat was bij mij ook bekend. Tot nu toe stond er dat de uitroldata bekend gemaakt zouden worden op de NL talige updateschema najaar 2017 en op de GBtalige het najaar 2017,
Maar ik denk dat het laatste bericht van Sony duidelijk is dat het gewoon weer even gaat duren.

 

Is er trouwens een mogelijkheid om je in te schrijven voor betatester?

Ik heb geen idee, ik ben net als jij ook gewoon een consument/koper van een Sony Android TV.
Ik weet overigens ook niet of het verstandig is om een Beta versie te testen. Ik ben benieuwd of Sony de Android versie Nougat goed werkend kan krijgen op de 2015/2016 modellen.
Mijn TV is van eind 2015 en de hardware dus ook, TV's staan er om bekend dat deze niet de meest geweldige specs hebben. 

Ik wacht rustig de update info af en ik kijk eerst even de kat uit de boom hoe de update landt bij andere gebruikers van de "oudere" TV's.

profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Daar heb je gelijk in, misschien niet zo handig inderdaad om te doen.

Heb zelf een model uit 2015 en een model uit 2016 nooit echt erge problemen ondervonden, kijk gewoon graag uit naar eventuele nieuwe updates/veranderingen. 

We wachten af, test het zodra het beschikbaar is as always😊

Anonymous
Niet van toepassing

Hi MadTrackZ & KeesPS, excuses voor de late reactie. Ik heb nagevraagd of mensen zich als Beta-tester kunnen aanmelden, maar dat is niet het geval helaas. Er wordt overigens gewerkt aan firmware, maar een definitieve releasedatum kan op dit moment nog niet worden doorgegeven.

 

Groet, 

Arthur