annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

W809C trillend beeld

profile.country.NL.title
DerAlterMann
Nieuw

W809C trillend beeld

Ik heb sinds een jaar het probleem dat het beeld op mijn W809C niet altijd even scherp is. Bepaalde beelden (scherpe randen en lijnen zijn het duidelijkst) trillen. Dit is onafhankelijk van de input, zowel via HDMI als bijvoorbeeld Netflix hebben dit. Een paar maanden geleden is voor dit probleem mijn TV omgeruild door Sony, maar nu is het probleem terug. Zijn er mensen die tips hebben, voor ik weer Sony moet laten langskomen? Factory reset heb ik net geprobeerd, helpt niets. Ook al met de beeldinstellingen gespeeld, maar ook daar niet echt een verbetering. Op internet kan ik niet echt andere vergelijkbare problemen vinden.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi DerAlterMann, 

 

Heel erg bedankt voor jouw bericht.

Wellicht dat een van onze leden in de meer informatie of advies voor je heeft, want dit lijkt me nogal irritant. Anders zal je het inderdaad weer bij support moeten melden. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Stoorbronnen in huis uitsluiten

Geen storing in het netwerk van Ziggo? Dan kan het signaal verstoord raken door een stoorzender. Dit zijn vaak apparaten die zelf ook een signaal uitzenden of ontvangen en daarmee het tv-signaal in de weg zitten. Veel voorkomende stoorbronnen zijn:

  • smartphones of tablets met 4G
  • draadloze lichtschakelaars
  • babyfoons
  • audiospeakers
  • DECT-telefoons
  • Beveiligingscamera's
 

Heb je dit soort apparaten in huis? Zet ze dan eens uit en controleer of het tv-signaal nu beter is. Is dat zo? Hou deze apparaten dan voortaan op een paar meter van je televisie of de wandcontactdoos.

 
 
Stoorbronnen in huis uitsluiten

Geen storing in het netwerk van Ziggo? Dan kan het signaal verstoord raken door een stoorzender. Dit zijn vaak apparaten die zelf ook een signaal uitzenden of ontvangen en daarmee het tv-signaal in de weg zitten. Veel voorkomende stoorbronnen zijn:

  • smartphones of tablets met 4G
  • draadloze lichtschakelaars
  • babyfoons
  • audiospeakers
  • DECT-telefoons
  • Beveiligingscamera's
 

Heb je dit soort apparaten in huis? Zet ze dan eens uit en controleer of het tv-signaal nu beter is. Is dat zo? Hou deze apparaten dan voortaan op een paar meter van je televisie of de wandcontactdoos.

 
Stoorbronnen in huis uitsluiten

Geen storing in het netwerk van Ziggo? Dan kan het signaal verstoord raken door een stoorzender. Dit zijn vaak apparaten die zelf ook een signaal uitzenden of ontvangen en daarmee het tv-signaal in de weg zitten. Veel voorkomende stoorbronnen zijn:

  • smartphones of tablets met 4G
  • draadloze lichtschakelaars
  • babyfoons
  • audiospeakers
  • DECT-telefoons
  • Beveiligingscamera's
 

Heb je dit soort apparaten in huis? Zet ze dan eens uit en controleer of het tv-signaal nu beter is. Is dat zo? Hou deze apparaten dan voortaan op een paar meter van je televisie of de wandcontactdoos.

 
 
 Hallo, misschien heb je hier iets aan.
 
 
 
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Probeer in de beeldinstellingen de verbeteraars eens uit te zetten. Cinema Pro selecteren en motionflow uitzetten.
profile.country.NL.title
DerAlterMann
Nieuw

Helaas, ook alle beeldverbeteraars uitzetten helpt niet. Cinema pro en gaming mode (en alle anderen) geprobeerd, beeld blijft trillen. Ik begin te vermoeden dat het probleem ergens anders in zit. Zou het iets met de voeding te maken kunnen hebben?