- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Update KD-55AF8
Beste Sony vraagje , ik heb een KD-55AF8 Android tv 2018 heb met regelmaat gekeken naar de nieuwste Android 8.0 Oreo v6.5830 maar hij zegt dat er geen nieuwe Update s zijn kan dat kloppen ?
Wanneer word deze beschikbaar gesteld voor dit toestel heb hem op automatiche update staan maar geen updata s ?
Groetjes Frits
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Blijkbaar is de ondersteunings pagina voor de AF8 nog onbekend voor je. Hier staat sinds 14 feb 2019 een nieuwsbericht over Oreo.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?
Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?
Gr Frits
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Spijker55Schroefgat schreef:
Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?
Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?
Gr Frits
Toch duidelijk:
Daarom hebben we besloten om de automatische firmware-update van Android 8.0 Oreo (v6.5830) even uit te stellen.
BELANGRIJK:Als u gebruikmaakt van een Home Theatre-systeem (Soundbar, A/V-ontvanger, etc.) om het geluid van uw tv af te spelen, raadt Sony u ten zeerste aan deze update nog niet te installeren. Met het huidige pakket en specifieke Home Theatre-systemen kan een probleem optreden waarbij u geen geluid hoort via uw Home Theatre-systeem als de tv te lang in de stand-bymodus staat. Er zijn tijdelijke oplossingen beschikbaar, maar wij adviseren u om te wachten tot de volgende update, waarin dit probleem wordt verholpen.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Het is in middels 5 Maart !!!!!
Maar goed heb via een usb stick de nw update geistalleerd werkt super zonder problemen .