annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Toetsenbord werkt niet meer

profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Toetsenbord werkt niet meer

Ik weet niet of het ligt aan het gebruik van voice input tijdens het gebruik van het virtueel toetsenbord, maar op een gegeven moment kon ik geen tekst meer invoeren via het virtueel toetsenbord. Ook niet via de microfoon op de alternatieve afstandsbediening. Er verscheen wel een toetsenbord met de cursor ergens in het midden van dit toetsenbord, maar ik kon de cursor niet meer verplaatsen in dit toetsenbord.

Uiteindelijk ben ik naar de Instellingen gegaan en heb het (Gboard) toetsenbord weer werkend gekregen. Het lijkt erop alsof er twee virtuele toetsenborden zijn en dat het Gboard toetsenbord opeens niet meer geactiveerd was. Voor zover ik weet zou het Gboard toetsenbord actief moeten zijn geweest. Snap niet zo goed waarom ik 2 virtuele toetsenborden heb en zou het liefst alleen het Gboard toetsenbord willen hebben, aangezien dit het beste lijkt te werken. Mijn TV is een Bravia KD-50X85K. Kon in de gebruiksaanwijzing niets vinden over de verschillende virtuele toetsenborden, laat staan over Gboard. Iemand die hier iets meer over kan zeggen?

0 ANTWOORDEN 0