annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

teleurstelling sony

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

teleurstelling sony

goedenavond

ben nu al weer 2 weken bezig met de servicedienst van sony

weet niet of er op dit forum iemand meekijkt van sony maar dit zal wel niet omdat ik totaal geen reactie krijg van de servicedienst of iemand die beslissingen kan nemen over mijn case

zou afgelopen week gebeld of gemaild worden over de omruiling voor een ander type dan de A1

MIJN CASENR IS 17289580 dit kan ik uit mijn hoofd daar ik elke dag het moet opgeven als ik bel

krijg elke een reactie van nou dit kan niet en we gaan er alles aan doen en intussen weer geen bericht

vandaag toch maar naar de mediamarkt geweest en ja meneer ik ga kontakt nemen met de servicedienst maar mocht het lukken houd u er dan rekening mee dat u niet over het volledige bedrag van de tv van 2800 € kan beschikken want u tv model is toch al 8 maanden oud en u krijgt nu ongeveer 1900 € terug wand zo duur is nu een nieuwe A1 

ik was even stil en ben daarna maar gewoon weggelopen en ga me nu volledig richten op sony want ik stel deze nu volledig verantwoordelijk voor het leveren van een klote tv en de verdwijning van mijn zuurverdiende geld

dus bij deze zou iemand van sony die een klein beetje verantwoordelijkheid heeft eens in mijn case zou willen duiken en het liefst morgen want deze jongen hangt vanaf morgen elk uur aan de telefoon

gr een eens zo tevreden klant

 

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen Hans, dit is niet prettig. Ik heb je gegevens nogmaals doorgestuurd naar onze service afdeling. Mijn collega's zullen je zo goed mogelijk verder helpen, mocht je verder nog vragen hebben dan kan je mij direct een prive bericht sturen. 
Groeten, Thijs