annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Xr-55a84j start niet via google home

OPGELOST
profile.country.NL.title
OlafN90
Nieuw

Sony Xr-55a84j start niet via google home

Beste mensen hier, 

 

Mijn sony tv start niet vanuit mijn google home. 

 

Hij doet dit *wel* wanneer mijn tv recent op standby is gezet, dan gaat die gewoon aan als ik google zeg "zet slaapkamer tv aan". 

Ik zie de tv ook in mijn google home app.

Ik kan ook gewoon stream opdrachten geven als die aan staat. 

 

Maar als de tv bijvoorbeeld een hele nacht uit heeft gestaan en ik de volgende dag zeg tegen google om mn tv aan te doen, dan is de tv niet bereikbaar of uitgeschakeld (zegt google). 

 

Ik denk dus dat dit in de energiebesparing opties zit, dat de tv daadwerkelijk uitschakelt maar ik kan niet precies vinden waar deze staan. Alle verdere besparingsopties heb ik al uitgezet. 

 

Iemand enig idee?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Olaf

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@OlafN90  schreef:

 

Hij doet dit *wel* wanneer mijn tv recent op standby is gezet, dan gaat die gewoon aan als ik google zeg "zet slaapkamer tv aan". 

 

Ik denk dus dat dit in de energiebesparing opties zit, dat de tv daadwerkelijk uitschakelt maar ik kan niet precies vinden waar deze staan. Alle verdere besparingsopties heb ik al uitgezet. 


Na enige tijd gaan de Bravia's TV's in een diepere standby stand om aan het lage energie verbruik in standby te kunnen voldoen.

Dit is niet in te stellen of uit te schakelen.

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@OlafN90  schreef:

 

Hij doet dit *wel* wanneer mijn tv recent op standby is gezet, dan gaat die gewoon aan als ik google zeg "zet slaapkamer tv aan". 

 

Ik denk dus dat dit in de energiebesparing opties zit, dat de tv daadwerkelijk uitschakelt maar ik kan niet precies vinden waar deze staan. Alle verdere besparingsopties heb ik al uitgezet. 


Na enige tijd gaan de Bravia's TV's in een diepere standby stand om aan het lage energie verbruik in standby te kunnen voldoen.

Dit is niet in te stellen of uit te schakelen.

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!