annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-55XF9005 Favorieten instellen als standaard

profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

Sony KD-55XF9005 Favorieten instellen als standaard

Hallo, 

Graag wil ik hulp vragen omtrent mijn nieuwe tv, tot nu toe ben ik wel tevreden met mijn tv (behalve de donkere hoeken na) maar ik begin mij mateloos te ergeren aan controle gebrek om tv zenders(CaiWay) in bepaalde volgorde te krijgen.

 

Hoe er nu uitziet is dat ik 999 zenders heb waarvan 800 gereserveerd of radio gemengd dus zwart beeld, ongeveer 50 gewone zenders(niet HD),  ongeveer 50 HD zenders en de rest betaald te activeren met een CI+ module, daarvan zijn alleen de zenders van Ned 1 tot SBS6 op logische volgorde en de rest compleet random verspreid over de reeks van 994.

 

Nu weet ik dat de zenders aan de favorieten toegevoegd kunnen worden en hoewel deze ook random geplaatst worden kan ik nergens vinden hoe ik de favorieten als standaard kan instellen en gebruiken, ik moet dus iedere keer als ik naar een andere zender wil 'TV' key indrukken naar benden navigeren en favorieten selecteren daarna zender zoeken en selecteren, dus direct met P+ of P- naar de volgende zender in favorieten werkt niet wat buitengewoon vervelend is. 

 

Heb ik misschien iets gemist of is er een andere workaround die het probleem kan oplossen want alleen hiervoor zou ik mijn tv willen inruilen voor een andere merk toestel die beter overweg kan met zenders. 

 

Alvast bedankt voor de reacties.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De functie "favorieten" heeft eigelijk nooit goed gefuncioneerd. De oplossing is om  de voorkeuze kanalen zelf te verplaatsen, dit kan je doen op het toestel of met de Sony Channel Editor.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

Met de Sony Channel Editor heb ik wel de zenders enigzins oporde gekregen maar het blijft een zenderlijst van 999 lang en ik wil geen zenders verwijderen uit de "main tv guide".  Aangezien het niet anders kan ga ik kijken of ik mijn tv nog kan inruilen voor een andere TV (LG SK8500) want schijnbaar kan die wel goed overweg met favorieten en zenders instellen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met de Sony Channel Editor worden geen zenders verwijderd uit de "main TV Guide", alleen verplaatst.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

Je kan ook zenders verwijderen maar nogmaals dat is niet wat ik wil, zoals aangegeven ik heb al een volgorde ingesteld maar het blijft steeds een zenderlijst van 999 lang.