annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-43X8307C chromecast werkt niet

profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Sony KD-43X8307C chromecast werkt niet

Hallo,

 

Mijn ingebouwde chromecast heeft het eerder gedaan maar doet het sinds laatst niet meer. Als ik op de chromecast logo druk via youtube bijvoorbeeld gaat het via de telefoon erin voor minder dan een seconde en weer eruit. Op de TV gebeurd niks. Weet iemand hier een oplossing voor? De tv restarten door de uitknop in te houden heb ik al geprobeerd.

 

Alvast bedankt

Tags (1)
21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Onze service heeft aangegeven dit probleem te onderzoeken. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laat ik het uiteraard weten!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Ik ben blij dat er zo snel gereageerd word. Ik heb trouwens ook de laatste updates geinstalleerd. Volgensmij zit er in een update iets verkeerds

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De vraag is,

is er verbinding met het thuisnetwerk?

hoe is de X8307c verbonden met het thuisnetwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Goed dat je dat zegt want ik zag gisteren dat het via de wifi aangesloten was terwijl het eigenlijk via de kabel aangesloten hoort te zijn want die zit erin. Misschien dat ik daarnaar moet kijken als ik thuis ben. Reageren jullie ook in de weekend?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de X8307c via wifi is verbonden kan het opeens gebeuren dat het wifi kanaal boven kanaal 11 is, dit kunnen de huidige Bravia's helaas niet aan. Zet de Wifi vast op een kanaal onder kanaal 11.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Ik weet niet hoe dat moet maar ik heb als test mijn WLAN kabel erin gezet en toen werkte de chromecast ook niet. Wat nu?

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Dutch1989

Ik neem aan dat je je Smartphone al een keer opnieuw hebt opgestart.

Zoniet, eerst doen. Ik las dat je wel je Bravia opnieuw hebt opgestart. 

Lukt het b.v. ook niet op een eventuele tablet. Voor de juiste werking van een (ingebouwde) Chromecast dient deze wel zijn opgenomen in hetzelfde netwerk als je smartphone. Het lukt dus niet via 3/4G.

 

profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Ik heb me telefoon herstart, op de ipad werkt het ook niet. Uiteraard zit het allemaal in hetzelfde netwerk. Ik ga nu proberen in de router te kijken op welke kanaal de wifi zit(zoals een andere gebruiker hier zei). Toch bedankt voor je bericht!

profile.country.NL.title
Dutch1989
Ontdekker

Ik heb de WIFI net op kanaal 1 gezet. Ik hoopte dat het zou werken maar het werkt nogsteeds niet

Tags (1)