annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony bravia KD-55XF8096 gaat vaak niet aan

profile.country.NL.title
Ingoextra
Ontdekker

Sony bravia KD-55XF8096 gaat vaak niet aan

Hallo allemaal,

 

Ik ben zelf in het bezit van een Sony bravia Android met in het onderwerp genoemde type nummer.

ik heb de Sony bravia nu een half jaar in bezit maar ik ervaar erg vaak bij dit apparaat dat hij vaak niet inschakeld op het moment dat je met de afstandbediening het apparaat wilt aanzetten. Zelfs al gebruik ik de aan knop op de Sony bravia apparaat zelf, alsnog gaat hij niet aan. Ik ervaar dit ongeveer 1/2 x per week en het is behoorlijk irritant. Ik ben dan verplicht om de stroom van het apparaat af te halen en hem dan vervolgens weer in te steken. Na een aantal seconde gaat de Sony bravia opeens aan en start hij op. Het lijkt alsof het apparaat ergens in vasthangt en op geen enkele manier aan wilt gaan. Heeft iemand hier een oplossing voor. Sony bravia is helemaal up to date. Fabrieksinstellingen geeft niet het gewenste resultaat.

 

 

 

met vriendelijke groet,

 

 

Ingo

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Stand-by zetten doe je via de groene knop rechts bovenin op de Sony afstandbediening.

 

Wordt er gebruik gemaakt van een mediabox?

 


73's

ps. het typenummer is XF8599

 

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

Met de groene knop zetten wij hem altijd aan en uit, in zijn stand-by zou er dan toch een rode led moeten branden. Als wij de tv uitzetten brand er geen led.

de tv is nergens op aangesloten behalve op de stroomkabel, antennekabel, en de connectbox van Ziggo.

Vanmorgen wilde de tv weer niet aan, stekker eruit even wachten en dan doet hij het weer, is wel omslachtig.

 

bedank voor uw reactie, misschien komt er nog ergens een goed advies te voorschijn zodat er een oplossing komt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In standby gaat de rode led niet aan. de rode led geeft aan dat er een opname gepland staat of gestart wordt i.c.m. met een HDD of USB-stick op de USB-poort.

 

De XF8599 is ook aan te zetten via de TV-toets, deze is zelfs te programmeren.

 

Niks aangesloten op de USB of HDMI-poorten?

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

ik heb er een USB  stick in zitten, deze heb ik er inmiddels uitgehaald, misschien help dat.

ik wacht af.

Als de tv niet aangaat via de afstandsbediening, gaat hij ook niet aan via de aan/uit knop de TV,

stroom eraf, even wachten en hij doet het weer.

profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

IK heb er een USB stick uitgehaald, en tot nu toe geen probleem meer.

Maar hoe moet ik nu programma's op nemen ?