annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony bravia KD-55XF8096 gaat vaak niet aan

profile.country.NL.title
Ingoextra
Ontdekker

Sony bravia KD-55XF8096 gaat vaak niet aan

Hallo allemaal,

 

Ik ben zelf in het bezit van een Sony bravia Android met in het onderwerp genoemde type nummer.

ik heb de Sony bravia nu een half jaar in bezit maar ik ervaar erg vaak bij dit apparaat dat hij vaak niet inschakeld op het moment dat je met de afstandbediening het apparaat wilt aanzetten. Zelfs al gebruik ik de aan knop op de Sony bravia apparaat zelf, alsnog gaat hij niet aan. Ik ervaar dit ongeveer 1/2 x per week en het is behoorlijk irritant. Ik ben dan verplicht om de stroom van het apparaat af te halen en hem dan vervolgens weer in te steken. Na een aantal seconde gaat de Sony bravia opeens aan en start hij op. Het lijkt alsof het apparaat ergens in vasthangt en op geen enkele manier aan wilt gaan. Heeft iemand hier een oplossing voor. Sony bravia is helemaal up to date. Fabrieksinstellingen geeft niet het gewenste resultaat.

 

 

 

met vriendelijke groet,

 

 

Ingo

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert


@Ingoextra  schreef:

Dan leest iemand hier niet de tekst....


En wat bedoeld u hiermee? Men probeert u te helpen. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wordt het TV-toestel aangezet d.m.v. de Groene toets op de afstandsbediening of d.m.v. de programmeerbare TV toets?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hewarps
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem met mijn KD-49XG8096. Het lijkt er op als er externe apparatuur op aangesloten is (geweest) zoals een USB-Stick dit probleem zich voordoet. Alles werkt perfect maar na uitschakelen niet meer aan te zetten. Als ik alleen de TV gebruik i.c.m. Ziggo Next blijft alles goed werken. Een ander probleem dat zich voordoet: De koppeling via ARC met de soundbar wordt spontaan verbroken . De instelling van de TV veranderd dan spontaan van extern naar interne speaker. 

 

profile.country.NL.title
JEF.REYNDERS
Ontdekker

Hallo

 

Ik heb een KD49X8308C, gelijkaardig als jouw model, iets kleiner.

Ik heb hem net 2 jaar voorbij, en hij gaat 'helemaal' niet meer aan. Bij gedwongen herstarten (volgens procedures te volgen op  Sony websites) , soms gekleurde bewegende bollen  , maar niets helpt.  Het enige dat men bij Sony adviseert is een hersteller thuis laten komen, die bekijkt de zaak en een kostprijs tot mogelijks herstel zal opmaken, of herstellen...  Dan ben ik altijd makkelijk 150 - 250 € kwijt.  En dat voor toch een +/- nieuwe TV die 800 € kostte!!??  Kan eigenlijk niet!! 

Ik heb dit in de community nogal gemeld (2 maand terug) , maar vindt daar niets meer van terug?? (of ik zoek niet goed genoeg)

IK hoop dat Sony dit toch  zeer verspreid probleem bij hun Bravia TV's toch eens wil toegeven, en oplossen

Dank me op de hoogte te houden , of anderen die dit lezen en misschien een goed advies hebben voor mij

 

mvg

 

Jef Reynders uit Leuven in Belgie

 

 

 

 

 

 

< persoonlijke gegevens verwijderd >

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@JEF.REYNDERS  schreef:

 

Ik heb dit in de community nogal gemeld (2 maand terug) , maar vindt daar niets meer van terug?? (of ik zoek niet goed genoeg)

 


Gevonden!!! 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JEF.REYNDERS
Ontdekker

Ok, dank het teruggevonden te hebben. Maar hoe langer hoe meer krijg ik het gevoel dat deze TV voor de schroothoop wordt?? 800 € na 2jaar en enkele maanden? Of moederbord vervangen, makkelijk 250-300 € !! Ik ben helemaal niet alleen. Toch zonde van Sony !! En ze lezen mee, ik hoop toch nog op een deftig voorstel van ze !! Sony waardig!!!!!
mvg

Jef Reynders
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi allemaal,

 

Ik heb zojuist doorgekregen dat er een nieuwe filmware update beschikbaar is. 

https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg83xx_x85xxg-series-kd-43-49-/kd-43xg8399/d...

 

Ik hoor graag of deze update de problemen oplost. Zo niet, dan zal ik jullie feedback opnieuw intern doorsturen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

 

profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony KD55XF8599 , moet de stekker eruitzagen paar minuten wachten en dan doet hij het weer.

Kan hem ook niet in zijn stand-by zetten , weet niet hoe ?

profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

sorry eruit halen ipv eruitzagen.

profile.country.NL.title
Hooijmaijers
Ontdekker

Ik heb nu 1 jaar een Sony Bravia KD55FX8599, die probleemloos is geweest, doch de laatste tijd kan ik de TV niet meer gelijk aanzetten, moet er de stroom afhalen en na enige minuten doet hij het weer,

Verder heb ik hem nog nooit in zijn stand-by kunnen zetten, weet niet hoe dat ingesteld moet worden ?