annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 55 AF8 inputlag

profile.country.NL.title
Michaellk
Ontdekker

Sony 55 AF8 inputlag

Beste Sony,

 

ik ben sinds 9 juni eigenaar van een Sony af8 en wat een prachtbeeld voor films

waar ik me wel enorm aan hinder is de trage inputlag omdat k een fanatiek gamer ben.

hebben meer mensen hier last van?

 

hopelijk komt er een firmware update die de input lag verlaagd

ook vind k het tijd worden voor Android 8 

android 7 is enorm traag

Tags (3)
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier zijn er nog heel weinig klachten gepost, kijk eens op Tweakers of er daar ook meerdere last hebben van de "hoge" inputlag, mogelijk is daar wel een oplossing.

 

Android7 traag??? De AndroidTV's zijn nog nooit zo snel en stabiel geweest de afgelopen 2 jaar.

Volgens niet bevestigde berichten nog dit jaar Android8 beschikbaar, hoop doet leven!!!

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Michaellk
Ontdekker

Ben  even gaan kijken op tweakers

en zie idd als minpunten van dit toestel de “slome” Soc die hopelijk word verbeterd als Android 8 word geïntroduceerd!!!

 

waar ook veel mensen over klagen is de “hoge” inputlag op dit toestel

maar nergens zie k een oplossing

 

Zo weet ik dat mijn vorige toestel de Samsung ks8000 wel eens een update heeft gekregen om de inputlag te verlagen... de samsung Q9 zit nu op een inputpag van 16ms binnen de game mode en zal na een firmware update zelfs  rond de 10m/s zitten.

waar de af8 rond de 33ms zit in de game modus

 

nu denk k dat dit toestel vrij nieuw is en momenteel niet veel mensen gamen(ps4 pro) op dit toestel en dat dit probleem niet door Sony word opgepakt!!!

 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Michaellk

 

Heb je een PS4 Pro of een normale PS4? Want als de input naar de TV 4K is, is de input lag juist laag mits je de Game Mode gebruikt. 
Het verschil tussen 16 of 30 MS is vrijwel niet te merken. Pas zodra het hoger dan 40 of 50 wordt, is wanneer het merkbaar is. En dat heb je helaas wel als je gamed op een normale PS4. Want dan wordt het signaal in 1080 doorgegeven en komt er processing overheen. Dit resulteert helaas in hogere inputlag dan 30MS. 

 

Als dat het geval is, heb je de keus om of een Pro te halen. Of je kunt een Soundbar/Receiver halen die het signaal in 4K doorzet naar de TV. 

profile.country.NL.title
Michaellk
Ontdekker

@Vinc_E 

 

Ik heb de ps4 pro uiteraard:)

ook bezit ik de Sony soundbar HT-ST5000

 

nu heb k een nieuwe hdmi aangeschaft (ultra high speed belkin 2.1 hdmi 48gbps)

ik heb de ps4 pro hdmi direct aangesloten naar mijn tv Sony af8

naar mijn idee t minste kans op input lag?!..

 

Als fanatiek gamer van battlefield, cod en fifa merk ik de vertraging van +- 31ms wel degelijk wanneer ik online speel en ook helaas wanneer ik offline geniet van God of war wat ziet dat er prachtig uit... jammer van de ietswat “trage” reactie van de controller naar het beeld toe, zoals k al eerder vermelde kwam ik van een Samsung ks8000 ookal is dat een wat ouder model dit toestel zit lager in de inputlag en dat is te merken helaas.

 

hopelijk kan Sony de inputlag van de Sony kd55 Af8 verlagen door middel van een firmwareupdate

profile.country.NL.title
atos_3
Ontdekker

Ook met de nieuwste firmware is de tv traag.

Android 8 nog beroerder dan voorheen.

Dat snap ik niet de snelste processors etc erin maar besturing zo traag als wat.

Na een tijdje zal het worden toegegeven maar dan moet je dus ook een nieuwe tv kopen omdat toevallig net alles wat sneller is op een nieuwe tv. 

Jammer terwijl het beeld mooi is ook wordt bij de verkoop niet vertelt dat hdmi ext 1 geen 60fps aan kan op 4K gelukkig wist ik dat maar andere consumenten niet en ook niet de Sony vertegenwoordigers was ook het geval bij mijn vorige Sony.