Deel jouw ervaring!
Nu bijna een jaar deAG8 in ons bezit. We zijn zeer tevreden met de beeldkwaliteit, maar de software is echt dramatisch slecht en geluid is ook minder dan verwacht
Constant val de tv uit of spring aan, Beeld verdwijnt spontaan of constant herstart met de Android rondjes, Alle balken zoals volume of Beel zijn verdwenen en niet meer zichtbaar, als je app start wordt je er gelijk weer uitgegooid of stoot hij er mee.
Had toch wel iets meer verwacht van deze tv
Slechte software?
Daar zijn de meningen over verdeelt, blijkbaar is dat jouw mening op dit moment.
Heb je al rondgelezen in het Android gedeelte van de Sony Community?
Daar kan je de "Powerreset" tegenkomen of Fabrieksreset.
De vraag nu is of deze wel eens zijn uitgevoerd.
De volgende vraag is ofdat de firmware up-to-date is.
En we zijn benieuwd wat er allemaal is aangesloten is aan de AG8.
73's
ps. de AG8 is een Android toestel en hoort in het Android gedeelte thuis.
Ken hier ook een paar gebruikers van de AG8 en daar werkt de TV prima, dus of het nu aan software ligt is de vraag.
Heb je inderdaad al eens een herstart geprobeerd en/of de stekker een paar minuten uit het stopcontact of de TV herstelt naar de fabrieksinstellingen?
Ik heb eindelijk een andere tv genomen, wat ik al zei de tv deed zich constant herstarten als je zat te kijken sprong hij spontaan over op een andere uitgang en het werd maar steeds erger. Ik ben weer terug gegaan naar een LG oled tv die weer heerlijk werkt en een top beeld heeft. sorry maar voor mij nooit meer een Sony tv alleen nog maar de playsation. Het beeld was oké maar de rest eromheen niet. Erg jammer en nooit echt serieus een antwoord gehad van sony.
Mogelijk was het probleem een HDMI i.c.m. BraviaSync.
Zo te lezen hebben heel weinig A8 en andere Andriod gebruikers dezelfde ervaring.
73's