annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Slecht beeld Netflix Android APP

profile.country.NL.title
GosuAadje
Ontdekker

Slecht beeld Netflix Android APP

Hi, ik bezit een KD65X8505C televisie en ik merk dat het beeld bij donkere scenes erg slecht is als ik de android NETFLIX app gebruik op de tv. Zie foto. Het beeld wordt sneeuwerig en erg pixelig. Het rare is dat series als House Of Cards wel extreem helder zijn. Maar bij de meeste series is de kwaliteit om te huilen. De tv is aangesloten via een ethernet kabel en mijn internet is 70mbdown/70mb up glasvezel, dus meer dan genoeg voor netflix. Wat ook vreemd is, is dat ik deze slechte beeld NIET heb als ik netflix kijk via mijn kpn tv kastje, alleen zendt deze geen 4K uit. 

 

Enige suggesties hoe dit kan? 


Grt,


Adriaanbeeld.jpg

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Waarschijnlijk staat je beeldmodus niet als gebruiker ingesteld, maar de algemeen standaard instelling. Met de instelling gebruiker is het mogelijk om elke willekeurig bron naar eigen inzicht in te stellen, de instelling(en) worden dan ook onthouden, dit is niet met de andere Beeldmodus, die gaan weer terug naar standaard als  het toestel opnieuw wordt aan gezet.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De ingebouwde Netflix gebruikt een standaard instelling voor je beeld. Die kun je niet veranderen. 

 

Schijnt dat het gespiegeld is aan de beeldinstellingen bij YouTube. Probeer eens in de YouTube app even met de beeldinstellingen te spelen en kijk of die hetzelfde wijzigen in Netflix? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


Vinc_E schreef:

De ingebouwde Netflix gebruikt een standaard instelling voor je beeld. Die kun je niet veranderen. 

 


Heb hier alle mogelijkheden via de Action knop om alle instellingen blijvend te veranderen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!