annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Rode led knipperd 6 maal Sony KD-43XG8399

profile.country.NL.title
A.Pelgrim
Ontdekker

Rode led knipperd 6 maal Sony KD-43XG8399

Beste mensen ik heb een Sony KD-43XG8399 van nog geen half jaar oud.

Voor een paar dagen geleden startte de TV niet op, de rode led knippert 6 x met tussen pauze.

Ik heb toen de Service afdeling gebeld en kreeg advies om d.m.v. de knoppen een reset uit te voeren.

Dit heb ik gedaan aan de hand van de gebruiksaanwijzing: Herstel van fabrieksinstellingen op een Android TV forceren (als de tv drie knoppen heeft)

Na diverse pogingen startte de TV weer op naar fabrieksinstellingen en heb ik deze weer helemaal opnieuw ingesteld.

Hierna heeft de TV de hele avond zonder problemen gefunctioneerd.

De volgende dag weer hetzelfde probleem,de TV start niet op en de rode led knippert 6 keer.

Wat ik ook probeer ik kan de TV niet meer instellen!

Normaal is de Tv is aangesloten d.m.v. Hdmi op de media next van Ziggo.

En Hdmi geluidsysteem en externe hdd op de usb poort.

Bij het herstellen(waar ik alle kabels heb afgekoppeld)krijg ik eerst alleen geluid en als ik dan op de aan knop druk heb ik beeld en kom ik na diverse pogingen soms in het menu van de landinstelling maar als ik dan naar beneden ga om Nederland te kiezen schakelt de TV weer uit.( 6 maal rode led)

Wie kan mij helpen

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Je hebt al de nodige stappen uitgevoerd zo te lezen. Wellicht kan één van onze experts je nog van verder advies dienen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de LED 6x knipperd wil dit in de voorgaande Bravia lines zeggen dat er iets mis is met de LED Driver.

Vrees dat dit een reparatie onder garantie gaat worden helaas.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@A.Pelgrim Beste is om de winkel dit te laten oplossen. Dit klinkt als iets wat omgeruild kan worden. 

profile.country.NL.title
A.Pelgrim
Ontdekker

Hartelijk bedankt voor de antwoorden,

Vriendelijke groet Anton