annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ondertiteling bij KD-43XH8196

OPGELOST
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

ondertiteling bij KD-43XH8196

Elke keer als ik de tv gebruik, komt automatisch ondertiteling bij de NPO zenders. ik wil echter altijd de ondertiteling uit. Ik heb dit in het menu bij “instellingen” aangegeven, maar elke keer als ik overschakel van npo-zender komt toch steeds de automatisch de ondertiteling en die zet ik dan weer elke keer uit met de speciale toets op de ab. Kan iemand aangeven hoe ik dat uit moet zetten? Bvd. 

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Wat bedoel je met het rode blokje in beeld geeft aan dat een Hbb signaal beschikbaar is?

Ik heb geprobeerd de funktie van de gekleurde toetsjes op de ab te achterhalen, maar kan dat nergens vinden. Gewoonlijk is dit toch voor de teletekst?

Maar om het probleem ondertiteling aan te pakken heb ik in eerste instantie de tv een nacht zonder spanning gezet en daarna weer opgestart. Totaal fabrieksreset leek me iets te omslachtig, ik moet dan alles weer opnieuw instellen.

Toch heeft het spanningsloos zetten iets gebracht. Gister was het al wat beter en had ik alleen bij de NPO zenders nog “automatisch” ondertiteling, maar sinds vandaag niet meer. Dus heeft “iets” wel wat geholpen. Hopen dat het zo blijft.

 

Beste pa3eia, van harte bedankt voor je ondersteuning.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@KLAAS2616  schreef:

Wat bedoel je met het rode blokje in beeld geeft aan dat een Hbb signaal beschikbaar is?

Ik heb geprobeerd de funktie van de gekleurde toetsjes op de ab te achterhalen, maar kan dat nergens vinden. Gewoonlijk is dit toch voor de teletekst?

 

Totaal fabrieksreset leek me iets te omslachtig, ik moet dan alles weer opnieuw instellen.


Het rode vierkante blokje in het beeld van de digitale stream (Ziggo) van de NPO-zenders geeft de aanwezigheid  aan van de Hbb-toepassing.  En is te activeren d.m.v. op de (klein) rode toets te klikken.

De gekleurde toetsen hebben ook een functie in o.a. de teletekst mode en in de Guide mode en ook in de TV mode om het interactieve gedeelte te activeren.

 

Voordat er een fabrieksreset wordt uitgevoerd, schrijf de instellingen op, of maak er foto's van.

 

Toch wel de firmware up-to-date? 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

 Firmsotware is up to date (ik geloof laatste ud is van februari 21. Vindt aut. plaats na toestemming.