annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Oled 55a1 beeld probleem

profile.country.NL.title
Frank65.
Ontdekker

Oled 55a1 beeld probleem

Sinds vandaag ineens een licht vierkant zichtbaar in beeld. Iemand enig idee? Probleem bij alle videobronnen.Sinds vandaag ineens een licht vierkant zichtbaar in beeld. Iemand enig idee? Probleem bij alle videobronnen.

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Frank,

 

Zou je, als je niks meer hoort, mij in een privébericht jouw naam en reparatienummer willen doorgeven? Dan vraag ik nog even om een update bij onze service. 

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Zuimic01
Ontdekker

Bestie Sony,

 

helaas heb ik deze week moeten constateren dat ik plotseling hele grote vegen op mijn beeldscherm kreeg. Het lijkt niet op inbranding van het scherm. Ook onze tv is van december 2017. Schrok wel van het verhaal zoals hier eerder werd besproken.

kent iemand deze klacht en weet iemand wat ik moet doen?

profile.country.NL.title
Frank65.
Ontdekker

Heb die andere post idd gevonden, daar werd als ik het goed heb begrepen eea netjes opgelost.

ik heb het idee dat de reparatie service een slaatje probeert te slaan uit het tussenpersoon spelen. Wordt vervolgt.......

 

groeten, frank.

profile.country.NL.title
Frank65.
Ontdekker

Xtra info: Na de meest recente firmware update heeft de televisie een popup gegeven dat een panel refresh nodig was, deze is doorlopen en daarna viel mij dus het verlichte vierkant op. Overigens de logos van zenders die dan bij inbranden zichtbaar zouden moeten zijn hebben we niet. Heb nog niets vernomen van sony zelf.

 

frank.

profile.country.NL.title
Emiell2005
Ontdekker

Heb zelfde probleem geconstateerd na het aangeven van de tv dat ik een beeldherstel moet toepassen is er nu een soort vierkant te zien in het midden van het beeld tv is jaar oud 

profile.country.NL.title
Zuimic01
Ontdekker

Ik heb inmiddels een prima oplossing gekregen van Sony doormiddel van een
omruil.
--
Verzonden via Gmail Mobile
profile.country.NL.title
Emiell2005
Ontdekker

Dat is netjes

Hoop dat er inmiddels al een oplossing voor het beeldprobleem is gevonden

automatisch beeldcorrectie was in ieder geval niet de oplossing voor m20190104_002228.jpg

 

20190104_002311.jpg

 

profile.country.NL.title
Frank65.
Ontdekker

Inmiddels na ruim 3 maanden bellen en corresponderen ook hier naar tevredenheid opgelost middels omruil van de tv voor een kd-55af9. Ons is verteld dat het wordt veroorzaakt door een defecte paneel aansturingsmodule.......

allen dank voor het meedenken!

 

groet, frank.

 

 

profile.country.NL.title
Zuimic01
Ontdekker

Was dus waarschijnlijk een fout in het model...

Dank je
profile.country.NL.title
Emiell2005
Ontdekker

Goed om te horen dat ze een oplossing aangeboden hebben voor jullie beide .. Heb het probleem ook bij de service voorgelegd nu

Hoop dat er iets geregeld kan worden 

Laat nog wel iets horen en nogmaals dank voor jullie reacties hier

Gr Emiel