annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

netflix dolby geluid probleem sony oled tv

profile.country.NL.title
erwinvanbuggenum
Ontdekker

netflix dolby geluid probleem sony oled tv

Ik heb een sony oled tv KD-65a1, als ik hier de app netflix gebruik kan ik geen 5.1 kanalen selecteren in het menu van netflix, sluit ik een externe media box met netflix er op, dan gaat het wel. In de winkel bij een andere tv werkte het ook niet.

Weet iemand de oplossing?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Erwin, ik heb hier zelf geen ervaring mee maar je zou in de tussentijd vast even een bericht kunnen sturen naar Support via dit contactformulier. 

profile.country.NL.title
erwinvanbuggenum
Ontdekker

Dit is al uitvoerig gemeld bij sony support, met fotos en afbeeldingen, waar ze om vroegen.

Ze weten het volgens mij zelf ook niet.

 

Alleen ik krijg nu totaal geen reactie meer, na meerdere replys.

Ik heb veel geld betaald voor deze tv, dan verwacht je dat het ook werkt.

 

Lijkt mij sterk dat ik de enige ben met dit probleem?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lees alleen over een A1 maar niet over een aangesloten audiosysteem.

 

Naar mijn idee:

Dolby 5.1 is toch pas beschikbaar als er een 5.1 audiosysteem wordt gebruikt, en niet bij de TV speakers.

De mediabox ziet de A1, welke eventueel geschikt kan zijn voor Dolby 5.1, maar kijk niet verder ofdat er een audiosysteem is aangesloten. Vandaar dat je met de Netflix app op de mediabox wel Dolby 5.1 ziet staan.

 

Kan het ook mis hebben.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
erwinvanbuggenum
Ontdekker

Er zit een 5.1 Geluids systeem gekoppeld,   Bij de app prime video werkt het wel, alleen bij de app Netflix in combinatie met de Sony tv en 5,1 geluidsset werkt het niet, alleen via een externe box met Netflix er op.

profile.country.NL.title