annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Krakende lage tonen in subwoofer bij gebruik apps op TV

profile.country.NL.title
DannyAll
Ontdekker

Krakende lage tonen in subwoofer bij gebruik apps op TV

Ik heb een KD-49XD8305 Bravia TV met een SWF-BR100 draadloze subwoofer (via de bijbehorende USB dongle). Over het algemeen werkt dit prima, behalve wanneer ik films afspeel via de Netflix of Prime Video apps die op de TV zijn geïnstalleerd. Dan geeft de subwoofer de lage tonen weer met een irritante kraak.

Opvallend is dat wanneer ik dezelfde content op de TV afspeel via de Netflix of Prime Video apps die ik op een Apple TV heb staan en dit probleem zich niet voordoet, de lage tonen via de subwoofer klinken dan wel goed.

Het lijkt haast op een over-moduleren van de lage tonen vanuit de apps op de TV, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb de meest recente updates geinstalleerd en allerlei instellingen van het geluid geprobeerd, maar niets helpt.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In het verleden is dit BR100 probleem volgens mij al eens voorgekomen, gebruik de zoekfuncie rechtsboven in de Sony Community.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DannyAll
Ontdekker

Nee, antwoord staat er niet tussen. Had al op BR-100 gezocht. Het artikel over kraken gaat over een ander probleem. Mijn probleem is niet dat de subwoofer continue slecht presteert en kraakt, maar dat alleen doet bij gebruik van de Netflix en Prime Video app van de TV zelf. Bij ander gebruik heb ik geen probleem.