annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Knipperend beeld, strepen, uitgerekte pictorgrammen

profile.country.NL.title
acbijl1986
Nieuw

Knipperend beeld, strepen, uitgerekte pictorgrammen

Onze tv (XG 8577) heeft sinds gisteren ineens last van allemaal strepen in het beeld (zwart wit, horizontaal over het hele scherm), pictogrammen die zijn uitgerekt, pictogrammen die niet zichtbaar zijn en de tv start daarna zichzelf opnieuw op. Een reset heeft niks geholpen net zoals het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. De tv is nog geen jaar oud. In februari heeft mijn zoon van 2 er wel drie krassen op gemaakt maar tot gisteren nooit ergens last van gehad, enkel dat het niet zo mooi eruit ziet als de tv uit staat. De reparateur van Sony zegt dat omdat er krassen op zitten Sony niks binnen de garantie gaat vergoeden omdat het door die krassen kan komen. Iemand een advies wat ik hier mee moet? Die krassen zijn namelijk 10 maanden geleden erop gekomen en nog nooit heb ik deze klachten gehad. 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Vervelend..... Het is lastig beoordelen zonder de TV te zien of het door de krassen kan komen. Maar het lijkt mij persoonlijk niet waarschijnlijk. Kon de service monteur dit ook onderbouwen of was dit puur een vermoede. Wat heeft hij gecontroleerd? 

 

Advies neem nogmaals contact op met de verkopende winkel en tevens Sony NL leg het nogmaals voor. Wellicht is de service monteur iets te snel geweest met zijn conclusie? 

 

 

M.b.t. De krassen: al gekeken naar je verzekering (aansprakelijkheidverzekering) Gezien schade door toe doen van je kind komt. Afhankelijk hoe je verzekerd bent is de kans dat deze gedekt wordt. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @acbijl1986 , 

 

Jouw TV zit binnen de garantieperiode. Neem contact op met de winkel waar je de TV hebt gekocht en laat hen het afhandelen. 

Binnen de eerste jaren moet de winkelier bewijzen dat het door jouw medelaten komt dat de TV niet meer functioneert. Met krassen in het scherm lijkt me dat erg lastig om dat te bewijzen :wink: