annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32W705C - satellietzenders

OPGELOST
hddrecorder
Ontdekker

KDL-32W705C - satellietzenders

Heb het bovengenoemde toestel middels de ingebouwde DVB-S2 tuner aangesloten voor satellietontvangst. Met CI+ module en CanalDigitaal-kaart is het een fluitje van een cent om via FastScan de zenderlijst te installeren. Is het echter ook mogelijk om één enkele satellietzender - door ingave van frequentie - aan deze lijst toe te voegen? Hoe dan te handelen? Graag uw ervaring!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De twee genoemde frequentie's/stations staan bij mij wel in de export lijst die ik heb ingeladen in Sony Editor op voorkeuze 2xxx waar ik niet met het toestel bij kan komen. Deze zenders hebben een transponder type DVB-S2 in 8-PSK, dit wordt  hoogstwaarschijnlijk niet door het toestel geaccepteerd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@pa3eia Jij enig idee? 

 

Ik weet niet of de Sony Editor software hier iets uithaald namelijk.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is volgens mij helaas niet mogelijk,zowel in het toestel niet alsin Sony Editor.

 

Over welke frequentie/transponder gaat het?

Ik heb hier een algemene scan uitgevoerd en naar mijn idee heb ik alle frequentie's/transponders.

Vraag het vanavond wel even na aan de .de Community expert's tijdens de meeting. Als ik meer weet kom ik er op terug.

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
hddrecorder
Ontdekker

Het is mij te doen om slechts twee zenders:

 

SWR RP HD - Astra 19,2E - 11.494 Hor. 22000 en

SR Fernsehen - Astra 19,2E - 11.053 Hor. 22000

 

Deze twee zenders maken geen deel uit van de Canal Digitaal HD lijst.

Ik neem aan dat als ik de volledige scan uitvoer deze twee zenders ongetwijfeld in de lijst voorkomen. Echter: om vervolgens alle zenders in de door mij gewenste volgorde te krijgen is ontzettend veel werk. Twee zenders handmatig inlezen en toevoegen aan de CD FastScan lijst, hetgeen mijn Rebox 4000 HD-PVR in de woonkamer doet, is voor mij de betere optie.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De twee genoemde frequentie's/stations staan bij mij wel in de export lijst die ik heb ingeladen in Sony Editor op voorkeuze 2xxx waar ik niet met het toestel bij kan komen. Deze zenders hebben een transponder type DVB-S2 in 8-PSK, dit wordt  hoogstwaarschijnlijk niet door het toestel geaccepteerd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
n69250
Nieuw

een vraag heb tv Sony KDL-32W705C gekocht .

       kan ik ook naar de hbb tv uitzending gemist kijken .heb in het boekje naar gekeken maar niet gevonden .

 graag een antwoord van u . als dat gaat met die tv .

 groetjes

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Je stel je vraag in een topic over satelliet ontvangst, als de W705c verbonden is met internet hebben heelveel satelliet zenders HbbTV in het signaal zitten en waar je dan ook gebruik van kan maken als deze applicatie aan staat.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
hddrecorder
Ontdekker

Om HbbTV te kunnen gebruiken moet het televisietoestel of de settopbox hiervoor geschikt zijn. Dit is niet bij alle internetvaardige apparaten het geval, echter de KDL-32W705C ondersteunt dit wel. Ook dient de tv-aanbieder, zoals een kabelmaatschappij, het signaal door te geven. V.w.b. Canal Digitaal (satellietontvangst) gebeurt dit al wel. Dit is in Nederland in veel gevallen (nog) niet het geval. Bij veel Nederlandse en Duitse zenders is HbbTV dan ook al wel mogelijk in het geval van satellietontvangst.