annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kd75xe9405 hdmi control cec

profile.country.NL.title
Ruuuud
Ontdekker

Kd75xe9405 hdmi control cec

Hallo 

Wie kan mij helpen... 

Waar vind ik de setup voor hdmi control voor de kd75xe9405... Wil de arc activeren..ik krijg mijn harman kardon bds 577 niet gekoppeld. Ik krijg steeds de melding tvspeakers actief door comunicatiefout

 

Gr ruud 

Tags (3)
17 ANTWOORDEN 17
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met het HDMI confict wordt er bedoeld dat een van de aparaten die aansloten is op een van de HDMI-poorten een stoorsignaal veroorzaakt in de XE9405, vandaar het advies om te onderzoeken d.m.v. welk aparaat dit veroorzaakt door de HDMI verbinding te ontkoppelen van steeds 1 aparaat totdat je het schuldige aparaat heb gevonden.

 

Nee ik bedoel niet dat er een HDMI-poort kapot is van de XE9405.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ruuuud
Ontdekker

@pa3eia 

 

OK duidelijk.

Ik heb alles losgekoppeld en alleen de harman kardon aangesloten met 2 verschillende hdmi arc kabels waarvan 1 nieuwe gekocht . Maar nog steeds de foutmelding :(. En wel arc in het scherm staan van harman. Maar de communicatiefout blijft 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan treed er blijkbaar een confict op met de HDMI verbinding tussen de XE9405 en de Harman Kardon.

 

Om de Harman Kardon toch een audio signaal te voorzien uit de XE9405 kan je als de Harman Kardon een optische ingang beschikt deze verbinding (digitaal) maken met de XE9405 of uit de Ziggo mediabox.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jovadre
Nieuw

Beste mensen,

Ik volg deze berichtenwisseling. Ik heb een Sony KD-55AF8 met Harman Kardon Citation set. Een en ander aangesloten via HDMI-ARC. Alles loopt goed tot dat je de volgende dag alles weer inschakeld. Geen geluid uit de soundbar. Het enige dat helpt: stroom er af, minuutje wachten, inschakelen en hij doet het weer. 

Tot 4 nieuwe soundbars gehad, probleem bleef. Tot er iemand van Harman Kardon zich mee bemoeide. Die gaf aan dat de fout in de Sony TV zit. De Sony TV blijft een ongewenst signaal afgeven. De TV is nu optisch aangesloten. In combinatie met een Ziggo mediabox werkt dit nu goed. echter..... HEt optische signaal van de Sony TV verstoort cating via TuneIn en Spotify. 

De TV heeft de laatste firmware waarin Sony aangeeft de nodige HDMI problemen op te hebben gelost. Dit is dus niet het geval. 

Mijn advies hierin is om in eerste instantie te proberen de Sony en Harman Kardon via een optische kabel aan te sluiten. Fingers crossed of andere streaming diensten dan blijven werken....
Succes!

profile.country.NL.title
Ruuuud
Ontdekker

@jovadre @pa3eia

 

Als ik alle apparatuur Ps4 zgemma next direct op tv aansluit en 1 hdmi arc van tv naar harman arc doe... Functioneert ook alles via arc hdmi. Alleen in de tv instellingen krijg ik dan niet tv speaker in audiosysteem omgezet :(. Ik ga denk ik eens een goede Sony receiver zoeken en uitproberen kijken of het dan wel lukt met de harman hkts 30 speakers. Iemand een goede tip welke goed bij de kd75xe9405 past? 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Ruuuud ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om je harman kardon via optische kabel aan te sluiten op je tv bij mij was het helemaal een apart verhaal. Ik had mijn sonos beam ook via hdmi Arc maar mijn tv starte opnieuw op vanuit stand-by. Nu via optische kabel aan gesloten geen problemen meer is maar een tip. 

profile.country.NL.title
Ruuuud
Ontdekker

@Rico112 @Ja dat werkt ook bij mij... Maar wil via arc. Optisch geeft niet alle soorten audio door :

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Ruuuud logies dat klopt inderdaad dat optische kabel niet alles ondersteund waren er maar zulke optische kabels bij sonos maakt dat niet ik heb die beam die ondersteund enkel 5.1. hopelijk wordt je probleem op gelost