annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD65-ZF9 backplate niet / not using backplate

profile.country.NL.title
Moepkid
Ontdekker

KD65-ZF9 backplate niet / not using backplate

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vrij bijzondere vraag, kan ik de backplate van de tv eraf laten? Dit ivm het losmaken en koppelen van HDMI kabels en usb etc.

 

Er is ook een voetje afgebroken van de bakplaten waardoor deze niet goed meer vast zit. Mocht support geen vervangen geven, gaat de tv dan even lang mee als met backplate?

 

Overigens kraakt mijn tv soms wel na het opstarten waarna ik een video kijk of iets dergelijks. Hoort dit? Het is niet continue maar ik hoor het wel.

 

 

------- English

 

Hey all,

 

Can I keep the backplate of my TV? I switch usb's and hdmi connections so I was wondering if my TV will live as long as it will do with the backplate on. Also, one connection point on the plate is broken so it isn't sturdy anymore.

 

Also, is it normal for TV's to make a cracking sound when starting and watching a video? With cracking sound I mean the clicks and clacks that come from the TV itself, not the speakers.

 

Thanks!

 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou je de achterkant van je TV eraf halen, de aansluitingen aan de achterzijde zijn toch op een normale wijze los te halen of te ontkoppelen als de achter zoals het hoort er gewoon nog op zit. De achterkant beschermd de electronica in de TV tegen aanraking ect.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Moepkid
Ontdekker

Aaaah, ik ben iets onduidelijk.

 

Het gaat om een plaat die erop en eraf te halen valt om zo de aansluiting zichtbaar te maken. Niet letterlijk de achterkant van de tv, maar een cover die voor de aansluitingen zit. Zodra de cover eraf is kan ik inderdaad hdmi, usb etc koppelen, en dan de plaat erop zodat deze niet meer zichtbaar zijn. Mijn vraag is dan ook of ik deze plaat eraf kan laten zodat ik altijd makkelijk bij deze aansluitingen kan

profile.country.NL.title
Moepkid
Ontdekker

  Aaaah, ik ben iets onduidelijk.     Het gaat om een plaat die erop en eraf te halen valt om zo de aansluiting zichtbaar te maken. Niet letterlijk de achterkant van de tv, maar een cover die voor de aansluitingen zit. Zodra de cover eraf is kan ik inderdaad hdmi, usb etc koppelen, en dan de plaat erop zodat deze niet meer zichtbaar zijn. Mijn vraag is dan ook of ik deze plaat eraf kan laten zodat ik altijd makkelijk bij deze aansluitingen kan

profile.country.NL.title
Moepkid
Ontdekker

Aaaah, ik ben iets onduidelijk.

 

Het gaat om een plaat die erop en eraf te halen valt om zo de aansluiting zichtbaar te maken. Niet letterlijk de achterkant van de tv, maar een cover die voor de aansluitingen zit. Zodra de cover eraf is kan ik inderdaad hdmi, usb etc koppelen, en dan de plaat erop zodat deze niet meer zichtbaar zijn. Mijn vraag is dan ook of ik deze plaat eraf kan laten zodat ik altijd makkelijk bij deze aansluitingen kan