annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55A01 geeft op geen enkele wijze surroundgeluid uit.

profile.country.NL.title
Wilke.47
Lid

KD55A01 geeft op geen enkele wijze surroundgeluid uit.

KD55A01 geeft op geen enkele wijze surroundgeluid uit b.h.v als dit van een externe bron wordt aangeboden. 

Sluit ik het kabelsignaal rechtstreeks aan op de TV geeft hij stereo uit naar de receiver, bied ik dit aan via de ziggobox geeft hij wel surroundgeluid uit naar de receiver.

Alle app’s op de TV geven geen surroundgeluid uit naar de receiver waaronder Netflix en YouTube.

Via de ziggbox geeft Netflix wel surroundgeluid uit naar de receiver maar dan heb je geen 4K HDR.

 

Wil je een programma of film in 4K 5.1 bekijken dan zul je dit via een externe bron moeten aanbieden.

 

Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd? Audio uit, optisch en speakers keuze ”audiosysteem” 

 

Ik weet niet of ik nog zo blij ben met mijn keuze voor SONY.

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niet zo blij met A01???

 

Welke uitgang wordt er gebruikt voor de koppeling met de surround set?

 

De Ziggo SD kanalen (geen CI+ module) hebben alleen het stereo geluidspoor beschikbaar.

 

Voor 4k uit de Ziggobox moet je nog een tijdje wachten, men zegt dat deze nieuwe box pas in het voorjaar op de markt mogelijk komt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Wilke.47
Lid

Zoals aangegeven, TV Audio uit, optisch en in het action menu van de TV bij speakers, keuze ”audiosysteem”.

 

Waar het om gaat ik kocht deze TV om  via de Netflix app films in volle kwaliteit te kunnen bekijken en er is mij niet verteld dat ik daarvoor een exter divices nodig heb.

 

Netflix app op de TV geeft geen audio kwaliteit aan bij”audio en video” en de app op de 

ziggobox en AppleTV wel.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij geen enkel type of merk wordt er via de optische kabel audio informatie door gegeven, dit gebeurd alleen bij een HDMI verbinding.

 

Waarom is de tussen de A1 en de HT optisch en niet HDMI?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Wilke.47
Lid

Omdat mijn receiver geen hdmi heeft. De optische geeft het geluid door en ook 5.1 als ik dit aanbied.

profile.country.NL.title
Wilke.47
Lid

Gistermiddag met de Sony adviseur bij de Mediamarkt het probleem besproken hij had er geen oplossing voor en ook zijn supervisor niet. We hebben de A1 in de zaak getest en deze had het zelfde probleem.

 

 

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Dolby digital 5.1 wordt bij mij (KD-49XE8099) via de HD-kanalen, middels optische kabel, weergegeven via mijn receiver. Alleen op de TV wel bij geluidsinstelling kiezen voor audiosysteem.

MvG Hans