annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD43XF8096 in de voorkeurlijst verdwijnen zenders ...

profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

KD43XF8096 in de voorkeurlijst verdwijnen zenders ...

Hallo,  Ik heb naar tevedenheid sinds oktober een KD43XF8096 met satelliet ontvangst.

Sinds een paar weken heb ik behalve de voorkeurlijst (canaldigitaal) ook de algemene lijst geladen.

Als ik in de algemene lijst naar stations kijk via mijn Favorieten weer terug ga naar voorkeurlijst , verdwijnen een aantal stations. Zoals  NPO1 NPO3 enz . ik heb de algemene lijst ingeladen omdat canaldigitaal nog een oudere lijst heeft . En een aantal transponders zijn verandert. Ik heb ook in de technishe voorkeur auto update uitgezet voor algemene en voorkeur sateliet. Omdat het misschien daarmee heeft te maken dat de zenders verdwijnen uit de voorkeur sateliet.

 

 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als "auto update" op uit staat en er is zoals geregeld een transponder switch, ben je de zenders natuurlijk kwijt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

Dank je wel voor je antwoord . Ik had auto update uitgezet toen ik de zenders een paar keer kwijt was.

NPO1 en NPO3 veranderen niet elke dag . En als ik de voorkeur satelliet weer opnieuw installeer doen ze het gewoon.canaldigitaal

Het is een soort bug . als ik bv naar algemene satelliet heb gekeken bv 2119 en ik wil naar NPO1 wil hij naar 001 of 0001  . voorkeur sateliet loopt bij mij van 001 tot 999 . heel verwarrend. de ene keer 3 cijfers andere keer 4

 

Gerard