annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD A1 schakelt uit rode led knippert vier keer

profile.country.NL.title
carraske
Ontdekker

KD A1 schakelt uit rode led knippert vier keer

Na een maand schakelt de KD A1 55 zichzelf uit en gaat er onder een rode led met een frequentie van 4x keer knipperen. Nadat ik tot twee keer toe de stekker heb uit genomen start hij weer normaal op. Deze procedure moet ik nu bijn elke dag doen.

heb ook de zelfdisgnose test gedaan. Wie heeft dit eerder meegemaakt en wat kan ik hieraan doen?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste carraske,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je problemen hebt met je televisie.

Je bent hier op de goede plek aangezien we veel experts hebben die actief zijn op het forum en hopelijk kan iemand je meer informatie geven over dit probleem.

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Ik weet het niet zeker, maar error 4 was meestal een ontbrekende voedingspanning op de backlight inverter, dacht ik.
Een onderbroken zekering in de 24V voeding op de backlight inverter zou dus kunnen, even met een multimeter doormeten dus. Heb je al in de gebruiksaanwijzing van je toestel gekeken meestal staat dit bij problemen oplossen, ik zou ook een monteur er naar laten kijken, of even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht heb meestal hebben die wel een sevice afdeling. Vervelend dit. Groeten, Vibram Barefoot Shoe.

profile.country.NL.title
carraske
Ontdekker

Heb de gebruiksaanwijzing geraadpleegd, geeft alleen een oplossing bij 8x knipperen, sinds vanmiddag gaat hij helemaal niet meer aan en blijft de Led 4x knipperen, ik heb Sony gebeld en er zou een monteur langskomen.

Niet fijn zo met de feestdagen.

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Nou, vervelend idd met de feestdagen, hopelijk komt die monteur snel en is het probleem snel opgelost. Alleen dat wachten tot er een monteur komt dat is het ergste. :tv::worried:

profile.country.NL.title
carraske
Ontdekker

De klacht werd snel opgepakt door Sony, echter ik heb nog steeds geen zicht op wanneer ze de TV komen omruilen, er is zelfs geen ruil tv aangeboden om de feestdagen te overbruggen.

Vind dit een slechte service voor een tv in deze prijsklasse!


molenpad11 schreef:

Nou, vervelend idd met de feestdagen, hopelijk komt die monteur snel en is het probleem snel opgelost. Alleen dat wachten tot er een monteur komt dat is het ergste. :tv::worried:


 

profile.country.NL.title
carraske
Ontdekker

Na ruim twee weken wachten kwam er een monteur met een nieuwe tv en sinds een week kijk ik weer naar dit prachtige scherm, hopelijk kan ik van deze nog jaren genieten.

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Fijn dat het is opgelost.

Had de monteur het andere toestel meteen bij zich, of moest je weer wachten.

Veel kijkplezier :tv::slight_smile:

profile.country.NL.title
carraske
Ontdekker

Hallo molenpad11

Het was vanaf de melding aan Sony al duidelijk dat het toestel niet te repareren viel.
Er moest dus eerst een nieuw toestel door Sony bij Selectro worden afgeleverd voordat er een afspraak gemaakt kon worden voor omruilen van het toestel.