annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XE9305: Rec aan popup uit te schakelen?

OPGELOST
profile.country.NL.title
gjvdmeer
Ontdekker

KD-65XE9305: Rec aan popup uit te schakelen?

Dag, als ik bij het digitale tv kijken van zender wissel verschijnt er (voor zover ik weet alleen bij Ned1, 2 en 3) rechts onder in beeld een rode stip met "aan" ernaast. Is dit uit te schakelen? Ik vind het namelijk erg storend. Ik neem aan dat dit met programma's opnemen te maken heeft, en hier maak ik geen gebruik van.

Ik heb de KD-65XE9305.WP_20180807_20_21_18_Pro.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, dit heeft niks met een opname te maken.

Je maak waarschijnlijk gebruikt van het Ziggo Digitale Netwerk of van een sateliet. Dit pictogram geeft aan dat in het signaal ook een actief Hbb signaal aanwezig is. Dit activeer je d.m.v. de rode kleuren toets op je afstandsbediening.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, dit heeft niks met een opname te maken.

Je maak waarschijnlijk gebruikt van het Ziggo Digitale Netwerk of van een sateliet. Dit pictogram geeft aan dat in het signaal ook een actief Hbb signaal aanwezig is. Dit activeer je d.m.v. de rode kleuren toets op je afstandsbediening.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Dit zit in je CI module en is voor On demand diensten van Ziggo. Ik heb al geprobeerd het uit te zetten, dat lukt niet. Geeft wel aan dat ie uit staat maar komt toch steeds weer terug.Heel irritant en weer iets wat je door Ziggo de strot in wordt gefuwd, net als de programmalijst die je niet kan aanpassen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Paulkokkie  schreef:

Dit zit in je CI module en is voor On demand diensten van Ziggo. Ik heb al geprobeerd het uit te zetten, dat lukt niet. Geeft wel aan dat ie uit staat maar komt toch steeds weer terug.Heel irritant en weer iets wat je door Ziggo de strot in wordt gefuwd, net als de programmalijst die je niet kan aanpassen.


Dit zit helemaal niet in de CI+ module, zonder de CI+ module is de toepassing van HbbTV ook aanwezig.

 

Het Ziggo Digitale netwerk heeft twee verschillende interactive diensten, HbbTV op het fUPC netwerk en On Demand op het fZiggo netwerk. Dit is uit te schakelen als de gehele Work around wordt uitgevoerd.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Die workaround heb ik uitgevoerd en nog staat ie er in.

Gelukkig krijgen we meer regen en kan ik morgen of zo ff gaan klooien om een nieuwe install te doen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je morgen toch lekker gaat klooien i.v.m. de voorspelde regen.

 

Ik kan gewoon de programmalijst aanpassen door niet UPC of Ziggo te kiezen maar alle gegeven zelf in te voeren.

Het is trouwens ook tegenwoordig mogelijk met de Sony Channel Editor op de pc.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Klopt, ik had bij de vorige install voor Luxemburg gekozen en dan de gegevens idd zelf ingevuld. werkt prima

Bedankt voor de Channel editor.