annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55XH9077

profile.country.NL.title
Gertjan24
Nieuw

KD-55XH9077

Ik heb vorige week de tv. De softwareversie van de tv is up-to-date. Tijdens het spel is het tv-beeld plotseling te flikkeren, te verschuiven en video over te slaan. Dit gebeurt zelden bij het kijken naar tv-programma's en Netflix!
Ik heb twee verschillende weergaveformaten toegepast, maar dit probleem blijft bestaan. (4k-60Hz en 1080p 120Hz) Ik speel met de console nu ongeveer 9 maanden, ik ben nog nooit zo'n probleem tegengekomen, alles was normaal. (Maar ik heb net deze tv gekocht!).

Mijninternetverbindingsrapporten :
Console: Xbox one x
Tv: Sony XH9077
NAT-type: open
Verbindingssnelheid (downloaden): 96,34 Mbps
Verbindingssnelheid (uploaden): 30,77 Mbps
MTU: 1480
UPnP: 0
Vertragingstijd: 11ms

Ik heb de schermresolutie in de console verlaagd van 4K 60Hz naar 1080p 120Hz. Het probleem gaat door.
Ik heb een bekabelde verbinding. Ik isoleer altijd mijn internetgebruik tijdens het spelen van het spel.

Ik heb deze tv gekocht om te gamen (dat staat in tv-commercials) Maar ik heb er spijt van.

De softwareversie van de tv: PKG6.0414.0055EUA

Ondersteunt de tv geen 4K 120Hz? Is dit normaal?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, de XH9077 ondersteud geen 4K 120Hz, de 4K is max 60Hz.

Op de ondersteunings pagina van XH9077 kun je de "specificatie's" vinden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Misschien deze instellingen eens proberen;

 

https://www.youtube.com/watch?v=Kz_9ungpuq8

 

En deze;

-Set color depth to 10bit! (Do not set it to 12bit!)

-Uncheck YCC 4:2:2!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Gertjan24 , 

 

De XH90 ondersteund wél 4K60. Je hebt de laatste firmware update nodig om dit actief te krijgen. 

Wat je kunt controleren is de instellingen van je HDMI poorten. Die moet je op enhanced zetten om 4K60+HDR te kunnen ondersteunen. Als dit niet is ingesteld dan is het niet gek dat je beeld niet lekker loopt. 

 

Je kunt dit vinden onder je instellingen bij "instellingen -> TV kijken -> Externe ingangen -> indeling HDMI-signaal -> HDMI 3 of HDMI 4 (dit zijn de enige poorten met HDMI 2.1) -> verbeterde indeling (niet dolby vision, want dan mis je de 120fps ondersteuning).

 

Hieronder de patch notes van de update van 26 november: 

 

Voordelen en verbeteringen

  • Introductie van de Apple TV-app.
  • Ondersteunt 4k120 Hz-signalen voor PS5™.
  • Ondersteunt eARC.
  • Introductie van een nieuwe functie voor ouderlijk toezicht die de schermtijd kan beperken.
  • Lost een probleem op waarbij zenders na het wijzigen van de zendervolgorde vanzelf verwisselen.
  • Oplossing voor een probleem waarbij de tv onverwacht opnieuw wordt opgestart.
  • Oplossing voor een probleem waarbij een klikkend geluid klonk terwijl de tv in de stand-bymodus stond.
  • Oplossing voor en probleem dat kort een zwart scherm veroorzaakte wanneer aangesloten op een gameconsole.
  • Oplossing voor en probleem dat een wazig tv-beeld veroorzaakte bij gebruik van de 4K120Hz-resolutie.