annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XG8096

profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

KD-49XG8096

Hallo,

 

Op mijn originele  Sony afstandsbediening heb ik links en rechts de knoppen links voor het volume en rechts voor de prog ( zenders te selecteren. Volume knopt werkt wel maar de knop Prog. werkt niet al vanaf dat ik pas een nieuwe  TV heb gekocht.Kan dus niet via de Sony afstandsbediening deze knop gebruiken om van zenders te wisselen. Vind dit wel erg vreemd , weet iemand wat de oorzaak kan zijn ? Met vriendelijke groet. Jac

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Jac, misschien heb je iets aan dit hulp-artikel . 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk maak je gebruik van een mediabox.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

Bedankt voor je bericht, klopt dat ik gebruik maakt van een mediabox  heb,maar wil toch niet zeggen dat ik via mijn afstandsbediening die knop niet kan gebruiken om van zenders te verwisselen ? Waarom kan ik dan niet gebruik ervan maken, sorry,heel raar vind ik. Hoe kan ik dit alsnog oplossen , andere oplossing ?  Fijne avond. Grt Jac

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo raar is het niet. Wat jij wil is onmogelijk omdat de Sony afstandbediening niet te programmeren is.

Helaas ben je niet erg scheutig met de informatie, zoals welke media box en welke provider je gebruikt.

 

Je media box heeft een eigen afstandbediening met een eigen code, de XG8096 ook een eigen afstandbediening met een andere eigen code.

De +ch- op de Sony afstandbediening is om de kanalen te wisselen in de XG8096, terwijl jij kijkt via een mediabox die een andere code voor +ch- gebruikt.

 

Een mogelijk oplossing is bijv. een Logitech Harmonie afstandbediening die je zelf voor diverse apparaten kan programmeren.

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie en ondersteuning , ik heb een Humax mediabox 5300C van Ziggo en ook een afstandsbediening van Ziggo . Dat werkt wel goed wat betreft volume en kanalen wisselen.

Fijne dag , Grt.Jac