annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan KD-55A1 geen programma,s sorteren

OPGELOST
profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Kan KD-55A1 geen programma,s sorteren

Heb problemen met het verplaatsen van mijn tv zenders naar mijn voorkeur volgorde het het gedeelte waar dat zou moeten kunnen is niet actief kan er dus geen gebruik van maken is daar een oplossing voor kabel tv van ziggo

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Goedemiddag ben ik weer heb contact gehad met ziggo over het probleem maar die zeggen dat het sorteren van de zenders naar eigen voorkeur gewoon mogelijk moet zijn en dat het gegeven antwoord van jullie wel erg kort door de bocht is en wel terdegen aan sony ligt alemaal leuk lekker maar ik kan nog steeds niet mijn zenders sorteren 

profile.country.NL.title
Isabert
Ontdekker

Ik heb Delta-tv als provider en heb hetzelfde probleem

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi, 

 

Bedankt voor jullie berichten. Ik zal het ons team laten weten.

 

Hopelijk komt hier snel een oplossing voor. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree, 

 

Heb je misschien het referentienummer van het gesprek bij Ziggo? Dan kunnen we even met de collega van Ziggo overleggen en de informatie die wij hebben aan hem verschaffen.

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Volgens mij is er iets mis gegaan bij het beantwoorden van u laatste bericht want zie het hier niet staan 

maar ik heb opnieuw contact gehad met ziggo en die adviseerden de c1 + kaart er uit te halen en dan de instelatie van de zenders opnieuw te doorlopen en kijken of het menu dan wel werkte heb ik gedaan maar heeft niet geholpen 

ik heb geen reverentie van mijn gesprek met ziggo maar weten wel van het probleem jullie mogen dan ook mijn gegevens wel gebruiken om met ziggo in contact te komen

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree, 

 

Als het goed is krijg je bij elk gesprek dat je voert met support een soort nummer via email (referentie nummer/registratie nummer). Als je zulke informatie hebt, zou je dit dan in een prive bericht naar mij kunnen sturen? Ook zou het handig zijn om jouw volledige naam te weten, indien wij bij Ziggo zo kunnen kijken met wie jij gesproken hebt. Zou je dit ook naar mij kunnen sturen in een prive bericht? 

Privéberichten kun je hier trouwens versturen door eerst rechtsbovenin op het envelope-icon en vervolgens in het volgende scherm rechts op de blauwe knop 'Nieuw bericht' te klikken. Daarna kun je i.p.v. een e-mailadres de gewenste gebruikersnaam in het veld 'Verzenden naar' invullen. 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Goedenavond heb een poosje geleden een probleem gemeld betreft het soteren van mijn tv programa.s heft u daar al een oplossing voor want het programa in het menu is nog steeds niet actief 

gr T Carree

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Digitaal zenders zoeken als het kan kiezen voor Ziggo (voormalig UPC)

Als je deze optie niet hebt toestel resetten (zonder CI+), daarna taalinstelling Nederlands, landinstellen op overige.

Handmatig frequentiegebied en netwerk-id invoeren (bij mij 474000 en 05555).

Toestel op ned-1 zetten en CI+ module met smartcard installeren voor audentificatie.

Hierna kan je de zenders in eigen volgorde zetten.

 

MvG Hans

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het sorteren van de digitale zenders is door UPC/Ziggo en alle andere providers meestal uitgeschakeld. Als je bij installeren van de digitale zenders "andere" kiest i.p.v. de provider gaat het sorteren van zenders wel lukken.

 

Andere mogelijkheid is zenderlijst exporteren op USB, dan deze aanpassen/bewerken op een PC op m.b.v.  Sony Editor.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Oke eindelijk gelukt ci plus kaart tijdens de instalatie er uit gehaald hand matig de verkwentier,s ingevoert en laten zenders zoeken daarna kwam het programma handmatig soteren te voorschijn en kon de zenders soteren in de mij gewenste volgorde bedankt 

Gr T Carree