annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

IPTV Smarters Pro, melding start tv KD-65A89

profile.country.NL.title
DMA-777
Ontdekker

IPTV Smarters Pro, melding start tv KD-65A89

Bij aanzetten TV verschijnt de melding van de app IPTV Smarters Pro en blijft hierop staan.

Ik heb de tv al gereset maar de melding blijft terugkomen. Ik heb deze app ook nooit opgezocht in de app-rubriek van Sony.

 

Weet iemand de oplossing?

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Vreemd als je de app zelf niet hebt geïnstalleerd, heeft er iemand anders aan je TV gezeten?

Kun je bij de apps deze app niet verwijderen?

Hoe heb je de TV gereset?

Als je ‘m terugzet naar de fabrieksinstellingen dan zou deze app ook moet zijn verwijderd.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zelf gebruik ik ook de Smarters PRO (cracked) applicatie. Deze staat niet voor geïnstalleerd als standaard applicatie, waarschijnlijk heb je zelf deze applicatie ooit geïnstalleerd. Waarschijnlijk lukt het niet om de recente gegevens te installeren vanwege dat er geen geldig abonnement ingesteld staat.

Zoals Tom al zei, de applicatie gedwongen stoppen - Gegevens en cachegeheugen wissen - verwijderen in apps.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DMA-777
Ontdekker

Nee, 73's

 

Zoals aangegeven heb ik nooit de app geïnstalleerd en sowieso nooit opgezocht in Google app-store. Hij staat gewoon bij het aanzetten op het scherm met de vraag om dit te installeren. 

Hij staat ook niet in mijn apps en dus kan ik het niet verwijderen.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat de applicatie niet in een verlanglijstje op een van de andere Android apparaten die je gebruikt met dezelfde account of daar wel op geïnstalleerd is?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!