Deel jouw ervaring!
Bij de apps staat een rood rechthoekje met tv . Normaal als ik daar op duwde met de afstandsbediening ging de TV gewoon terug naar proximus. Nu denk ik dat ik ergens fout gedrukt heb en komt niet meer proximus maar google play op het scherm. Ik zie bij ingangen dat de ingang van google play eerst staat en de ingang proximus naar de 4 de plaats is gegaan . Kan dit de reden zijn en hoe kan ik die terug verplaatsen. Ik kan wel terug naar proximus TV door op de afstandsbediening op tv te drukken. Maar met de app ging dat sneller.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedoel je dit: Home - instellingen - externe ingangen - TV toets aanpassen - (digitaal)
succes Hans
Als je het zelf terug leest? Denk je dat je hier makkelijk een gerichte reactie op zou kunnen geven. Wellicht meer informatie m.b.t. om welke tv, welke app gaat het etc etc.... 😉
Nog even dit het gaat om een KD65AF8BAEP toestel
Ik kan alleen maar melden wat ik voordien schreef bij de serie apps zoals google google play sony play enz staat bij mij vooraan een app in het rood met tv op. Met daar op te drukken kon ik gewoon terug naar de proximus instelling
OK Hans dank u wel