Deel jouw ervaring!
Sinds vorige maand heb ik een nieuwe tv, de Sony KD49XG9005BAEP.
Helaas brengt de tv een hoge pieptoon voort. Bij het aanzetten van de tv hoor je dit eerst niet, maar na een minuut of tien is het al irritant hard aanwezig. Als ik zo een paar uur tv kijk, hoor ik na het uitzetten van de tv het nog volop suizen in mijn oren, soms ook nog de volgende dag. Mijn oren beginnen inmiddels pijn te doen, en de nieuwe tv wil ik al bijna bij het grof vuil zetten. Hoe kan ik van die pieptoon afkomen?
De pieptoon is er ook als ik het geluid van de tv uitzet. Verder maakt het niet uit of de tv wel of niet aangesloten is op de kabel-tv. Ook als ik alle andere kabels lostrek, en de smart-tv alleen via youtube kijk, is de pieptoon er. Verplaatsing van de tv naar een andere kamer verandert ook niets aan de piep.
Naar mijn idee is de XG9005 uit 2019, dus nog in de garantie.
Heeft uw Sony-product reparatie nodig? Ontdek of het gedekt wordt door de garantie.
Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.
Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.
Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
U bent niet gedekt voor schade veroorzaakt door:
Lees de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
De schade ontstond op een van deze manieren? Geen probleem, u kunt uw Sony-product nog altijd laten repareren - u moet enkel een vergoeding betalen. Meer lezen over reparatiekosten en uw opties
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor deze reactie!
Inmiddels ben ik teruggegaan naar de winkel. Uiteindelijk kwam vier dagen later een monteur bij mij thuis. Hij hoorde echter niets bijzonders, zodat hij ook niets kon doen. Tja, daar zit je dan ...