annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het overslaan van bepaalde youtube video clips bij het casten

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Het overslaan van bepaalde youtube video clips bij het casten

Ik heb op 31 juli al de Sony helpdesk een bericht gestuurd met een vraag en tot op heden nog steeds geen antwoord op gehad.
Dat vind ik wel teleurstellend dat het zo lang moet duren.

Ik heb Sony KD-43XF7596 TV sinds januari 2019 tot gehele tevredenheid.
Nu sinds die laatste android update vermoed ik, speelt youtube via mijn Blackberry telefoon (op een oudere android)  niet alle youtubeclips af via google chrome in cast.
Daarvoor nooit dit "probleem"
Meeste youtubeclips of andere clips speelt hij ook probleemloos af.
De google helpdesk verwees mij naar youtubehelp op twitter, maar het ligt niet aan youtube.
Met laptop casten bij de Sony TV gaat prima, een vriend van mij heeft een hele andere telefoon, merkt dat dezelfde clips worden overgeslagen uit de playlist.
De vraag is eigenlijk is dit een google chrome in built issue die wellicht bij Sony ligt? 
Ik heb voorbeelden van clips naar de Sony helpdesk gemaild en welke versie Android en Chromecast erop zit.
Alles is geupdate tot de nieuwste versie van android oreo op de TV.

Ik vermoed zelf dat het te maken heeft met de niet recente versie van chromecast in buit?
Ik krijg ook niet van Sony te horen hoe lang het nog duurt om dit uit te zoeken.

Iemand hier ook ervaring mee?
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry maar helaas kan ik de tekst niet in zijn geheel lezen, jij wel?

Misschien heeft de helpdesk hetzelfde probleem wel.

 

Mogelijk dat dit probleem voordoet bij bepaalde YouTube bestanden (4K/HDR o.i.d.)?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Ik iets gecopied en paste uit mij emailwisseling met Sony

 

Ik heb op 31 juli al de Sony helpdesk een bericht gestuurd met een vraag en tot op heden nog steeds geen antwoord op gehad.
Dat vind ik wel teleurstellend dat het zo lang moet duren.

Ik heb Sony KD-43XF7596 TV sinds januari 2019 tot gehele tevredenheid.
Nu sinds die laatste android update vermoed ik, speelt youtube via mijn Blackberry telefoon (op een oudere android) niet alle youtubeclips af via google chrome in cast.
Daarvoor nooit dit "probleem"
Meeste clips speelt hij ook probleemloos af.
De google helpdesk verwijst naar de youtubehelpdesk op twitter die mij ook nog steeds niet na 1 week van antwoord voorzien.
Met laptop casten bij de Sony TV gaat prima, een vriend van mij heeft een hele andere telefoon, merkt dat dezelfde clips worden overgeslagen uit de playlist.
De vraag is eigenlijk is dit een google chrome in built issue die wellicht bij Sony ligt? of eeen youtube rechten verhaal of zijn het clips die niet meer gecast kunnen worden.

Als ik daar een helder antwoord op heb dan weet ik dat tenminste.
Voor de rest werkt de TV geweldig en ook met NPO casten e.d.

 

 

Na deze email heb ik bepaalde clips doorgemaild naar Sony als voorbeelden.

Een vriend van mij met een andere telefoon had dezelfde cast problemen.

Ik heb geen externe chromecast dus kan dat helaas niet uittesten.

Wel heb ik gecast bij iemand anders en deden alle clips op de playlist prima.

Dus dan denk je al het aan chrome in built liggen?

Sony mailt nu na weken afwachten dat het geen probleem van hun is maar een bepaalde instelling van youtube?

 

Hoe komt het dan dat ik bij iemand anders thuis wel kan casten?

Ik ga nogmaals via twitter contact leggen met youtube....

Ik begrijp er eerlijk gezegd niks meer van

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Dat 4K verhaal, ik zou niet weten, Mijn SOny kan 4K aan uiteraard.

na die Oreo Update is het denk ik gebeurd maar zeker weten doe ik niet.

Ik vind het maar vreemd...

profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Ik had Hifi Klubben gemaild en gebeld die officieel Sony dealer zijn en daar had ik de TV gekocht.

Zij gaven aan, doe eens eerst terug zetten op fabrieksinstellingen en zet dan de update via USB erop.

Dat met USB is mij te omslachtig, dat bestand kreeg ik ook niet foutloos op mijn USB stick.

 

Ik dacht, ik zet de TV op fabrieksinstellingen en we gaan gewoon installeren en dan neemt deze eigenlijk de nieuwe Oreo erin mee..
En probleem volledig volledig opgelost!
Jammer dat de Sony klantenservie dit niet eens adviseert, ik begrijp werkelijk niks van die klantenservice....na weken wachten zo'n antwoord.
Ik ga ze er wel over emailen dat dit de oplossing was....
Ik ben weer blij dat het werkt!