annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HELP, mijn sony bravia KD 55XF9005 reageert niet meer na een reset naar fabrieksinstelling

profile.country.NL.title
snitzpower
Ontdekker

HELP, mijn sony bravia KD 55XF9005 reageert niet meer na een reset naar fabrieksinstelling

Gisterenavond begon t dat ik mijn tv niet meer met de afstandsbediening aan kon zetten, wel via de tv. Het enigste wat het wel deed op de afstandsbediening was google assistent. vanalles geprobeerd om de afstan sodsbedienig te resetten batt. eruit minuutje wachten aan/uit knop 3 sec. indrukken en vervolgens batterijen er weer in, precies op de manier zoals ik had gelezen, niets hielp.

 

Vandaag naar de winkel teruggeweest met de afstandsbediening en werkte perfect op de sony toestellen. thuis nogmaals bovenstaande riedel geprobeerd maar zonder resultaat.

Via mn smartphone sony remote app gedownload en deze werkte wel bij de tv, toen heb ik vervolgens de tv teruggezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat de afstandsbediening wel zou gaan werken. Dit is niet het geval en met mn telefoon kan ik ook niets meer.

 

De tv kan ik nu alleen aan/uit zetten op tv zelf maar vraagt gelijk door de fabrieksinstellingen om een te selecteren taal maar met de knopjes aan de tv kan ik dit dus niet, zit nu met een onbruikbare tv.

 

Wie kan mij helpen?

 

Bvd

Hans

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al alle stekkers (LAN/HDMI/USB e.a.) uit de XF9005 verwijderd om daarna de 230V stekker voor 1 minuut te verwijderen?

 


suc6 ermee,
73's

9

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!