annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Help mijn Sony AF9 heeft zijn tijd aangepast naar 14 sept 2018 en heeft geen internet meer

vroonrgw
Nieuw

Help mijn Sony AF9 heeft zijn tijd aangepast naar 14 sept 2018 en heeft geen internet meer

Beste Leden,

 

Vandaag hebben wij in almere een stroomstoring gehad die vermoedelijk mijn tv van het padje heeft gemaakt. Sinds vandaag verbind de tv namelijk niet meer met het internet. Diverse diagnoses gedaan en daarbij geeft hij aan dat het apparaat de router wel ziet en de router de tv echter internet verbinding maakt hij niet. diverse andere apparaten tonen geen problemen. Nu zag ik al vrij snel dat de stroomstoring ook de klok heeft aangepast namelijk naar 14 septber 2018. het is vandaag 3 november en ik vermoed dat daar het probleem ligt. Ik heb geprobeert de klok aan te passen maar het systeem laat dit niet toe. de enige optie die werkt is de tijdsaanduiding aanpassen tussen 12 en 24 uur.

 

Zonder internet kan de tv dus niet de tijd lezen en door de verkeerde tijd kan de tv niet de internet verbinding maken althans ik vermoed nogmaals dat dit het probleem is.

 

Gegevens:

Sony KD-65AF9

Router ASus RC5300

Ziggo modem maar die geeft signaal direct door aan router waardoor die eigenlijk niks doet.

 

Wie kan mij aub helpen?

 

Alvast dank.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al de "power reset" al uitgevoerd? Anders blijft alleen de terug naar fabrieksinstellingen nog over.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!