annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDR functie

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

HDR functie

Goede middag,

 

 

Zin of onzin om de HDR functie voor mijn 43 XD8099 aan of uit te zetten? Bij een uitleg om de TV goed in te stellen werd geadviseerd om deze functie uit te zetten. Maar ik persoonlijk zou zeggen functie aan, want het zit er niet voor niets op, vandaar mijn vraag zin of onzin??

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt eraan waar je deze info vandaan heb, ik geloof niet alles wat op internet staat.

De beeld en geluidinstellingen zijn per situatie en persoonlijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

HDR gaat automatisch aan als je een HDR signaal hebt. Vooral handig om de automatische scenekeuze aan te zetten dan. 

 

Ik zou HDR niet aanzetten bij content die het zelf niet heeft. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom werd er bij de uitleg van de TV gezegd dat de HDR  beter uitgezet kon worden?

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Goede morgen,

Omdat ik mijn TV zo goed mogelijk wilde instellen, ben ik gaan zoeken op het Internet en vond daar een beschrijving om je TV optimaal in te stellen en daarin werd geadviseerd om de HDR functie uit te zetten. Gisterenavond TV aangehad met HDR functie aan en ik zie duidelijk verschil, dus voor mij blijft de HDR functie gewoon aan. Maar gezien mijn vraag, is de conclusie dat bij de 43XD8099 de HDR functie aan moet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt eraan waar je deze info vandaan heb, ik geloof niet alles wat op internet staat.

De beeld en geluidinstellingen zijn per situatie en persoonlijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rakkerkay68
Ontdekker

Goede morgen,

Een winkel die TV´s en aanverwante zaken verkoopt had dit op Internet gezet, zij gebuiken dit volgens mij als handleiding voor het instellen van TV toestellen. Inmiddels ben ik nu zover dat ik de instellingen voor mijn TV in orde heb en zit te genieten van het beeld, geluid wordt d.m.v. een soundbar weergegeven en is nu ook prima. Bedankt voor het reageren.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

HDR gaat automatisch aan als je een HDR signaal hebt. Vooral handig om de automatische scenekeuze aan te zetten dan. 

 

Ik zou HDR niet aanzetten bij content die het zelf niet heeft.