annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HBO MAX App

profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

HBO MAX App

Ik heb een 55xe9005 (2017) en vroeg mij af of er nog een app voor HBO MAX komt.

Daar deze streamingdienst vanaf a.s 8 Maart 2022 begint met uitzenden.

Ik ben totaal geen fan van sideloaden dus alleen de officiële app.

Of is dit alleen voor de huidige generatie.🙁

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vraag het eens aan HBO ofdat de HBO max beschikbaar komt voor op het AndroidTV platform, zij zijn tenslotte de ontwikkelaar van de applicatie, niet Sony of Google.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

HBO Max heeft helemaal nog geen app voor de Nederlandse markt, dus je moet inderdaad bij HBO zelf zijn, Sony heeft daar helemaal niks mee van doen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

pa3eia Als jij dit zo goed weet, maar je kennelijk niet weet waar je het over hebt, zeg dan liever niets.

HBO MAX is al te bekijken in Scandinavië (enkele goede vrienden wonen daar) en daar werkt het op een SONY Android tv

En ik vraag dit, daar ik GEEN app tegen kom in de app store maar ook niet in de Sony Select App.

En ik moet NIET bij HBO zijn maar bij SONY Nederland, want het is SONY die de app ondersteund.

Sony Android TVs Get HBO Max App – HD Guru

Deze link geeft het in in het begin al aan "On Friday Sony announced that the HBO Max app is now available to ..."

Ik check eerst of ik er iets over kan vinden, voor dat ik iets vraag.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@thx1183  Als jij het zo goed weet, zoek het dan lekker zelf uit!

Misschien die link eens goed lezen; On Friday Sony announced that the HBO Max app is now available to U.S. customers on its Bravia Android-TVs dating from 2016 and later.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
thx1183
Ontdekker

HereIsTom Dit was niet voor jouw bedoelt, en dat het een bericht uit 2016 is had ik ook gezien.

Het ging mij er meer om, dat wordt gezegd dat ik bij HBO moest zijn, en dat blijkt NIET te kloppen.

Ik moet bij Sony Nederland zijn, daar zij dit zelf aangeven (in link word geschreven Sony Select).

Dus of het voor Europa ook bij Sony Select word toegevoegd, of dat HBO of Google dit gaat verzorgen

dat is dus de vraag.

Maar op mijn tv is de app in ieder geval niet te vinden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@thx1183  schreef:

HereIsTom Dit was niet voor jouw bedoelt, en dat het een bericht uit 2016 is had ik ook gezien.

Een bericht uit 2016???

Het is een bericht van 29 mei 2020 hoor.

<Quote>

Vrijdag maakte Sony bekend dat de HBO Max-app nu beschikbaar is voor Amerikaanse klanten op zijn Bravia Android-tv's uit 2016 en later. 

 

Blijkbaar is lezen ook heel moeilijk voor.

 

 

Om je toch nog iets aan kennis bij proberen te brengen, Sony Select is een etalage van enkele applicatie's in de AndroidTV Playstore die door Sony onder de aandacht gebracht worden.

Dit om niet de gehele Google Playstore op het AndroidTV platform te hoeven te doorzoeken.

 

Misschien moet je proberen geduld op te brengen tot aan 8 maart 2022, op deze datum is het pas mogelijk om je te abonneren op HBO max 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Lijkt mij geen overbodige reflectie als de laatste die reageren in dit topic hun bericht eens terug lezen. En zich zelf de vraag stellen. Zou ik zelf zo te woord gestaan willen worden. 😇

 

Verwacht dat kwestie van tijd is aangezien HBO Max vanaf 8 maart beschikbaar komt in NL. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De HBO Max (v52.10.0) applicatie is nu ook te downloaden vanuit de Google AndroidTV Playstore.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!