annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Handmatig ip adres instellen op KD-55XE9305

profile.country.NL.title
rogonl
Nieuw

Handmatig ip adres instellen op KD-55XE9305

Als ik probeer handmatig een ip adres in te stellen op mijn tv, krijg ik netjes een invoerveld met als voorbeeld ip adres 192.168.1.128, maar geen virtueel toestenbord of zo. Hoe voer ik nu een nieuw ip adres in met alleen een afstandsbediening? 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je kan beter in je modem/router de XE9305 een vast/voorkeurs IP-adres geven aan de hand van het mac-adres i.p.v. dit in de XE9305 te doen. Dit om eventueel problemen op het thuisnetwerk te voorkomen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rogonl
Nieuw

Hoi, 

 

Dank je voor de tip. Ik was alleen aan het proberen of ik op de een of andere manier DNS handmatig kon specificeren. Ik had namelijk eerst een draadloze verbinding en inmiddels bedraad, maar ik krijg heel vaak de error NW-2-5 binnen Netflix. Volgens deze pagina https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/netflix-fout-nw-2-5-317793 zou ik het eens moeten proberen om een fixed ip adres in te stellen met de publieke DNS servers van Google. Vandaar dat ik dit probeerde.

 

Het vreemde was alleen dat ik wel op mijn tv een scherm met een invulveld kreeg, maar geen virtuele toetsenbord om iets in te typen. Inmiddels is me wel iets gelukt.

 

Groetjes,  Ronald

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik denk dat je beter op de fout code bij Netflix de oplossing kan zoeken i.p.v. bij T-Mobile.

Hier in het modem/router staan de DNS-servers vast ingesteld staan voor alle apparaten in het gehele thuisnetwerk, of dit in de hardware van T-Mobile mogelijk is weet ik niet.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!