annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen NPO HbbTV na update naar firmware v6.5629

profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

Geen NPO HbbTV na update naar firmware v6.5629

Ha allen,

Een paar dagen geleden heb ik mij TV geüpdatet naar de nieuwste firmware versie ( v6.56217133). Sony  geeft over deze versie aan dat onder meer het volgende is verbeterd:

 

Lost een probleem op waarbij video's van de HbbTV-app van NPO niet kunnen worden afgespeeld (alleen Nederland)

Ik krijg echter de  HbbTV NPO-app echter niet aan de praat. Ook niet nadat Ik de stappen die hier beschreven staan volg:

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00184387

Weet iemand hoe ik de NPO-app wél aan de praat krijg?

 

Overigens vind ik het wel sneu dat de beloofde HbbTV ondersteuning nog steeds niet werkt(!)

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sneu?

De HbbTV en ook de InteractieveTV app's functioneren al enkele jaren op het Digitale netwerk van Ziggo en op diverse satelliet zenders.

 

De HbbTV app werkt alleen in de DVB-c en DVB-s mode van het toestel als deze is verbonden met internet via het thuisnetwerk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

Ha pa3eia,

Dank voor je antwoord, ik gebruik DVB-C en de TV is uiteraard aangesloten op NL een netwerk. Ik ben klant bij Ziggo, maak gebruik van een CI+1.3 module die direct in de gestoken is. De TV is een kd 43-xe8077. 

 

Overigens heeft HbbTV / NPO-start nooit gewerkt...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoi, bedankt voor je complete info.

 

Ook hier de CI+ van Ziggo, was UPC. Op het Digitale Netwerk van fUPC heeft HbbTV al jaren naar volle tevredenheid gewerkt op zowel de NPO als op SBS, en nog steeds op de X85c en XE90.

 

Op het fZiggo Digitale netwerk was ITV actief en geen HbbTV, de afgelopen jaren waren hier nagenoeg altijd problemen mee. Na het samenvoegen van fUPC en fZiggo zou HbbTV op het gehele Digitale Ziggo netwerk actief moeten worden.

 

Als je op het Digitale fZiggo netwerk zit, kan je beter dit even navragen in de Ziggo Community, op fUPC is het al jaren aanwezig, zelfs zonder de CI+ module.

 

Staat het wel geactiveerd in de XE8077?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

Ha!

Ik zal eens op het Ziggo forum kijken! Staat wel geactiveerd trouwens..